۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۴۷۹۷۹۸
استاد حوزه علمیه:

حفظ حجاب و عفت از اصول انقلابی ماندن است

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه حفظ حجاب، عفت و حیا از اصول انقلابی ماندن است، گفت: با هجمه های دشمن، تهاجم فرهنگی، ماهواره و اینترنت فضای اطراف نسل جوان و نوجوان آلوده شده است.
حوزه علمیه خواهران شهرستان صحنه حوزه علمیه خواهران شهرستان صحنه حوزه علمیه خواهران شهرستان صحنه

یه گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر ظهر امروز مراسمی با حضور مربیان، دانش آموزان شهرستان صحنه، اساتید حوزه علمیه و طلاب در مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) این شهرستان برگزار شد.

دراین مراسم خانم کرمی از اساتید حوزه علمیه خواهران شهرستان صحنه ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب از همه ما می خواهند روحیه انقلابی داشته باشیم، شما که فرزندان دهه هشتاد هستید باید روحیه انقلابی را از بزرگترها فرا بگیرید، پدر، مادر و معلم انقلابی، منجر به تربیت دانش آموز انقلابی می شود..

وی ادامه داد: آینده این کشور و عزت آن در دستان شماست، امروز که برای سی و هشتمین طلیعه فجر جشن می گیریم این شور، نشاط و عزت را مدیون امام و شهدا هستیم، وظیفه ما پاسداری از آرمانهای امام و پیروی از راه شهداست.

کرمی افزود: برای استواری در این مسیر باید چند اصل را رعایت کنیم، نخستین اصل مهم انقلابی بودن و انقلابی ماندن و داشتن روحیه خدامحوری است یعنی در تمام مراحل زندگی خدا را در نظر داشته باشیم.

استاد حوزه بیان داشت: نگاه شما هنوز به گناه آلوده نشده است دلهای پاکتان هنوز با هوس آشنا نشده این به معنای داشتن رضایت خدا است.

وی همچنین اظهار داشت: یکی دیگر از اصول انقلابی، حفظ عفت، حیا و احترام به ارزشها است، کودکان و نوجوانان و جوانان پاک و صادق هستند اما با هجمه های دشمن، تهاجم فرهنگی، ماهواره و اینترنت فضای اطراف آنها آلوده شده است.

استاد حوزه علمیه مطرح کرد: باید از عفت و ارزش هایی که با خون شهدا به دست آمده است حراست شود.

کرمی در پایان عنوان داشت: مهم ترین مصداق و جلوه حفظ ارزش ها، حفظ حجاب، مراقبت از رفتار و احترام به پدر، مادر و معلمان است./203/857/ب1

ارسال نظرات