۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۴۷۹۸۴۵
امام جمعه شهرستان آران و بيدگل:

22 بهمن سالروز به بار نشستن شجره طيبه انقلاب اسلامي است

امام جمعه شهرستان آران و بيدگل، با بيان اينكه22 بهمن سالروز به بار نشستن شجره طيبه انقلاب اسلامي است، گفت: 22 بهمن سالروز احياي ارزشهاي اسلامي ناب محمدي است.
حجت الاسلام سيد محمد موسوي امام جمعه آران و بيدگل

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام سيد محمد موسوي بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: 22بهمن سالروز رهايي ملت مسلمان و قهرمان ايران از چنگال ظالمان و نظام سلطه و روز طنين جاء الحق و زهق الباطل است.

وي با اشاره به آيه 5 سوره قصص كه مي فرمايد ‹‹وَنُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ›› گفت: خواستيم بر كسانى كه در آن سر زمين فرو دست‏ شده بودند منت بگذاريم  و آنها را پيشوايان مردم و وارث زمين قرار دهيم.

حجت الاسلام موسوي، گفت: دهه مبارک فجر بزرگترين تحول تاريخ اسلام و جهان است که ملت ايران با کمک سه عنصر اتحاد، خود باوري و خدا محوري توانست رژيم 2 هزار و پانصد ساله شاهنشاهي را به زباله دان تاريخ بفرستد و الگويي براي ظلم ستيزي در جوامع بشريت شود.

وي افزود: دهه فجر حاصل مقاومت و ايستادگي ملت مظلومي است که با سلاح ايمان و سيره قيام امام حسين(ع) پايه هاي نظام مستکبران را فرو ريخت که شعاع آن امروز پس از گذشت 38 سال در تمامي جهان پرتو افشاني کرده و دنيا را با اين انقلاب متحير كرده است.

امام جمعه شهرستان آران و بيدگل، گفت: خدا را شكر مي كنيم در پرتو تعاليم پيامبراكرم و در سايه سار شجره سبز و سربلند انقلاب اسلامي، ايستادگي و مقاومت امت سرافراز ايران اسلامي وعده هاي الهي تحقق يافت تا معنويت و دينداري مشعل فروزان راه سربلندي و آزادي جهانيان شود.

حجت الاسلام موسوي اظهار داشت: امروز حقيقت انقلاب اسلامي و انديشه هاي ديني و سياسي امام راحل درخشان تر از هر زمان ديگر حبل المتين الهي تمدن نوين اسلامي را به امت اسلامي را نويد مي دهد و ولايت فقيه زمينه ساز انسجام، اتحاد، استقامت، پيشرفت و سر افرازي ايران و هدايت جامعه بشري به سوي قله هاي صلاح و سعادت و رستگاري است.

وی افزود: دهه فجر تنها يک رخداد تاريخي نيست، بلکه يک حادثه ريشه دار فرهنگي و عقيدتي است و هر سال که مي گذرد توطئه ها و تلاش دشمنان و استکبار جهاني براي منزوي کردن آن ناکار آمدتر مي شود.

امام جمعه شهرستان آران و بيدگل خاطرنشان كرد: امروز در حالي وارد سي هشتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي مي شويم که وعده هاي معمار کبير انقلاب در حال محقق شدن و طليعه پيروزي مکتب امام راحل در اقصي نقاط جهان  روزبه روز در حال نمايان شدن است.

حجت الاسلام موسوي در ادامه يادآور شد: سران استکبار و در رأس آن آمريکاي جهانخوار و صهيونيزم بين الملل از شروع نهضت بزرگ انقلاب اسلامي ايران با توطئه هاي گوناگون همچون کودتا، حمله نظامي به طبس، غائله خلق عرب، غائله کردستان، غائله آذربايجان، غائله هاي شمال کشور، انفجار دفتر نخست وزيري، انفجار دفتر حزب جمهوري اسلامي و ترور شخصيت هاي انقلابي ‌از جمله شهيدان مطهري، مفتح، صياد شيرازي، جنگ تحميلي، حمايت آشکار آمريکا و انگليس از فرق ضاله و مسلک ها و عرفان هاي نو ظهور، شبيخون فرهنگي، تضعيف نهادهاي انقلابي، اعمال تحريمهاي اقتصادي، مقابله با پيشرفت هاي علمي کشور، غائله 18 تيرسال 78، فتنه 88  و امروز در دوره پسا برجام و جريان نفوذ و ديگر دسيسه ها نشان مي دهد که رويارويي جبهه باطل به سردمداري مستکبران جهان برعليه ملت ونظام ولايي ايران پايان ندارد.

وي افزود: دشمنان اسلام و نظام با اين اقدامات خود تلاش كرده اند از حرکت و پيشرفت انقلاب جلوگيري كنند اما حضور با عظمت مردم در صحنه ها با اتحاد و يکپارچگي تحت زعامت ولي فقيه و رهبري معظم انقلاب‌ توانست پوزه دشمنان اسلام آمريکا و صهيونيسم بين الملل را به خاک بمالد.

امام جمعه شهرستان آران و بيدگل در ادامه با بيان اينكه 22 بهمن سالروز به بار نشستن شجره طيبه انقلاب اسلامي است، گفت: 22 بهمن سالروز احياي ارزش هاي اسلامي ناب محمدي است.

حجت الاسلام موسوي، گفت: مردم ولايتمدار شهرستان آران و بيدگل همگام با ملت بزرگ ايران اسلامي براي شرکت پرشور و گسترده در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن، ضمن تجديد ميثاق دوباره با آرمان هاي حضرت امام راحل و ارزش هاي والاي نظام مقدس اسلامي و بيعت مجدد با ولايت فقيه و رهبري فريادگر اين حقيقت راستين خواهند بود که در دوره پسا برجام با اتحاد، يکدلي، هوشمندي و مراقبت نسبت به توطئه ها ونقشه هاي شوم دشمنان به ويژه پروژه نفوذ هم چنان شکل گيري تمدن نوين اسلامي را دنبال نموده ودر اين مسير لحظه اي از مکر و ترفتدهاي استکبار جهاني و دشمنان اسلام غافل نخواهند شد و برآحاد ملت و مسؤولان کشور فرض است که با هوشياري به رسالت خطير تاريخي و انقلابي خود در قبال اين توطئه بزرگ عمل نموده و دشمن را در اين صحنه مأيوس نمايند./1307/202/ب1

ارسال نظرات