۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۴۸۰۲۲۱
علمای شیعه و سنی لبنان:

صحت شعار «آمریکا شیطان بزرگ است» به اثبات رسیده است

تجمع علمای مسلمان لبنان، سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت.
تجمع علمای مسلمان لبنان

به گزاش خبرگزاری رسا، تجمع علمای مسلمان لبنان طی پیامی، سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به حضرت آیت الله خامنه ای، حجت الاسلام حسن روحانی، محمد جواد ظریف، علی لاریجانی و محمد فتحعلی سفیر ایران تبریک گفت.

در این پیام آمده است: امت اسلامی همچنان در فتنه بزرگی که با هدف ضربه زدن به وحدت و الگوی مقاومت صورت می گیرد، دست و پنجه نرم می کند. تلاش دولت جدید آمریکا برای لغو توافق هسته ای و فشار علیه ایران جهت جلوگیری از پیشرفت موشکی، بهترین دلیل بر صحت شعار «آمریکا شیطان بزرگ است»، به شمار می آید.

تجمع علمای مسلمان با اشاره به اینکه نظام ایران با این اقدامات از تحقق مصالح امت و ملت ایران عقب نشینی نمی کند، افزود: نقشه دشمنان برای انزوای جمهوری اسلامی ایران از سایر کشورهای منطقه بر اساس گسترش فتنه مذهبی، طایفه ای، قومیتی و نژادی با وجود امکانات و اموال هنگفت اختصاص یافته، به نتیجه نخواهد رسید.

علمای شیعه و سنی لبنان تصریح کردند: جمهوری اسلامی ایران با همه مسلمانان تنها بر اساس وابستگی آنان به اسلام یاری رسانده و دست خود را به سوی مستضعفان جهان دراز کرده است و دغدغه مظلومان را دارد.

آنان خاطرنشان ساختند: پایبندی خود به روابط مطلوب با جمهوری اسلامی را اعلام کرده و از این کشور به دلیل حمایت و پشتیبانی ما و همه امت اسلامی تقدیر و تشکر می کنیم. امیدواریم روابط میان دو کشور بر اساس خیر و سعادت و پیشرفت ملت های ایران و لبنان گسترش یابد./980/ب901/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات