۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۴۸۲۱۷۵
استاد حوزه و دانشگاه تبریز:

دشمنان با راه اندازی گروهک های تروریستی به دنبال براندازی انقلاب اسلامی هستند

حجت الاسلام نوین گفت: اگر دشمن را در خط مقدم سوریه زمین‌گیر نمی‌کردیم، وضعیت بهتری نسبت به عراق، افغانستان، سوریه، یمن و دیگر کشورهای جنگ‌زده منطقه نداشتیم.
سوگواره فاطمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علیرضا نوین، استاد حوزه و دانشگاه تبریز صبح امروز در همایش «سوگواره فاطمی، مظلومه فدک» با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: مدافعان حرم تربیت‌یافتگان نسل اول انقلاب هستند و با وجود این شهدا، نظام اسلامی ایران از هر جهت بیمه شده است.

وی که خود از مدافعان حرم حضرت زینب(س) در سوریه است، با اشاره به این‌که اتفاقات خوبی در جبهه مقاومت اسلامی در حال رقم خوردن است، تصریح کرد: هدف دشمن در  سوریه و عراق، براندازی انقلاب اسلامی ایران است. جمع عظیمی از مردم ما فهمیدند که باید برای حفظ و امنیت کشور خود در سوریه خدمت کنیم.

حجت الاسلام نوین با اشاره به این‌که شهدای مدافع حرم اهمیت حضور خود برای مقابله با دشمن را درک کردند و وارد عملیات شدند، گفت: اگر شهدای مدافع حرم نبودند، امروز بایستی در شهرها و روستاهای ایران با داعش و دیگر گروهک‌های تروریستی مورد حمایت غرب مقابله می کردیم.

این استاد حوزه و دانشگاه تبریز عزت، اقتدار و امنیت کشور را مرهون مجاهدت و ایثارگری مدافعان حریم انقلاب اسلامی در عراق و سوریه دانست و افزود: آنان که نسبت به حضور مستشاری ایران در عراق و سوریه شبهه‌افکنی می‌کنند؛ آیا حاضر هستند خود یا فرزندشان را عازم جبهه‌های نبرد کنند تا در امنیت کامل به سر ببریم؟.

وی با بیان این‌که هدف دشمن از راه‌اندازی، حمایت و تجهیز گروه‌هایی تروریستی از جمله داعش، چیزی جز براندازی انقلاب اسلامی ایران نبوده است، گفت: اگر دشمن را در خط مقدم سوریه زمین‌گیر نمی‌کریم، وضعیت بهتری نسبت به عراق، افغانستان، سوریه، یمن و دیگر کشورهای جنگ‌زده منطقه نداشتیم.

حجت الاسلام نوین با اشاره به این‌که رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره توطئه‌های ننگین دشمنان انقلاب اسلامی را نقش بر آب کرده است، افزود: باید قدرشناس ولایت فقیه باشیم و با وحدت و همدلی و همچنین حضور در صحنه به دشمنان نظام نشان دهیم که نه فریب لبخند آنها را می خوریم و نه از تهدیدشان هراس داریم.

همچنین محسن خادم عرب باغی، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس با بیان این‌که شهدای مدافع حرم آبروی ملت ایران در عرصه بین الملل را حفظ و از آرمان‌های انقلاب دفاع کردند، اظهار داشت: اگر شهدای مدافع حرم نبودند، تکفیری ها اکنون در خاک ایران بودند، امروز در سایه رشادت های مدافعان حرم است که دشمن جرات جسارت به خاک ایران را ندارد.

گفتنی است، به مناسبت ایام فاطمیه و حضرت فاطمه کبری(س)؛ در این مراسم که با عنوان «سوگواره فاطمی، مظلومه فدک» در منطقه آزاد ارس برگزار شد، فیلم مستند « شبیه خودش» که مروری بر زندگی شهید مدافع حرم، حامدجوانی است، اکران شد. مستند شبیه خودش ار تولیدات حوزه هنری استان آذربایجان شرقی می باشد که توسط سید محمد امین بهکار کارگردانی شده است./935/202/ب2

 

ارسال نظرات