۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۴۸۳۱۰۸
طالب زاده:

حمایت از فلسطین و یمن اولویت نخست فعالیت رسانه ای جبهه انقلاب باشد

کارشناس مسائل فرهنگی و رسانه گفت: استکبار جهانی می خواهد مسأله فلسطین را در درجه چندم اولویت های مسلمانان قرار دهد و در نتیجه حمایت از مظلومان یمن و فلسطین باید اولوبت نخست ما باشد.
نادر طالب زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، نادر طالب زاده، کارشناس مسائل فرهنگی و رسانه صبح امروز در ارتباط زنده اینترنتی با همایش «فضای مجازی؛ اندیشه و عمل» که در محل سرای قلم مشهد مقدس برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران تحولی عظیم در رسانه های دنیا ایجاد کرد و اگر انقلاب نبود، امروز شبکه های تخصصی خبری هم چون CNN در غرب وجود خارجی نداشتند چرا که همواره دشمنان اسلام به دنبال پاسخگویی و مقابله با فعالیت های مجاهدانه و متعالی مسلمانان بوده اند.

طالب زاده افزود: حضور فعال و در صحنه مسلمانان باعث شده که دشمنان مراکز فکری، تحقیقاتی و اتاق های فکر متعددی را برای تحلیل اتفاقات دنیا و تصمیم گیری در برابر رشد مکتب اسلام ایجاد کنند و ایجاد بدل برای اسلام ناب یکی از حربه های مهم دشمن برای متوقف کردن اسلام در مسیر رسیدن به اهدافش بوده است.

وی با اشاره به سرمایه گذاری استکبار جهانی در حمایت از گروه های تکفیری، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی می خواهد مسأله فلسطین را در درجه چندم اولویت های مسلمانان قرار دهد و در نتیجه حمایت از مظلومان یمن و فلسطین باید اولوبت نخست ما باشد و حوزه علمیه باید این امر را از نظام و مسؤولان مطالبه کند. بررسی عقبه حوزه علمیه نشان می دهد که امروز طلاب باید در فضای رسانه ای فعال و به روز باشند.

این کارشناس مسائل فرهنگی افزود: حوزه علمیه باید اولویت ها را بشناسد و در مورد آن ها اطلاعات کسب کرده و تبلیغ کند و برای رسیدن به اهداف روی تصمیم گیران کشور فشار بیاورد و برای نمونه عموم مردم باید از اتفاقاتی که در کشورهایی چون آمریکا رخ می دهد باخبر باشند و طلاب باید در این عرصه ها نیز نقش تبلیغی خود را داشته باشند.

طالب زاده در پایان بر لزوم برخورداری از سرعت عمل در ورود به فضای مجازی تأکید کرد و گفت: زمان زیادی برای فعالیت وجود ندارد و باید در برخی عرصه ها از مسیرهای میانبر استفاده کرد./203/820/ب1

ارسال نظرات