۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۴۸۳۲۷۴
مديرعامل سازمان ميادين شهرداري قم خبر داد؛

بانك اطلاعات صاحبان مشاغل خودرويي در قم ايجاد مي شود

مديرعامل سازمان ميادين شهرداري قم از اهتمام ويژه اين سازمان برای جمع آوري و ثبت بانك اطلاعات صاحبان مشاغل خودرويي خبر داد.
علیرضا مظفری

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عليرضا مظفري گفت: احداث شهرك هاي خدماتي نظير شهرك خدمات خودرويي نيازمند همكاري و مشاركت نهادهاي مختلف استان بويژه اتحاديه صنوف وابسته و صاحبان مشاغل و حضور موثر و فعال آنان است.

وي به اهميت جمع آوري صحيح اطلاعات صاحبان مشاغل اشاره کرد و اظهار داشت: دسته بندي و تنظيم مشاغل و استقرار آن ها در شهرك مذكور؛ لزوم جمع آوري صحيح اطلاعات و آمار را نمايان تر مي کند.

مظفري گفت: مجموعه شهرك خودرويي با داشتن امكانات تعميرگاهي، خدماتي، رفاهي، تفريحي و ... مي تواند بسياري از دغدغه هاي زيست محيطي مردم و اصناف محترم را رفع نموده و فضاي كسب و كار بسيار مناسب را براي ارائه كنندگان خدمات ايجاد كند.

مديرعامل سازمان ميادين شهرداري قم به اتمام عمليات سفت كاري ۸۸ واحد خدماتي در فاز اول اين پروژه اشاره نمود و بيان داشت: ۳۴ واحد نمايشگاهي به مساحت ۱۳۸ متر و ۵۴ واحد تعميرگاهي به مساحت ۵۷ متر مربع در اين فاز ساخته شده است.

وي خاطر نشان كرد: عمليات نازك كاري و تكميل احداث ۴ واحد نمايشگاهي برای نمونه و كسب نظرات صاحبان مشاغل و صنوف وابسته انجام شده و آماده بازديد اين عزيزان است./872/د102/ی

ارسال نظرات