۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۴۸۴۸۵۴
آیت الله طبرسی تأکید کرد؛

ضرورت کنار گذاشتن جناح بندی ها در تحقق اقتصاد مقاومتی

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امروز یکی از ضرورت های مهم تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور وحدت و همبستگی به همراه مدیریت جهادی است.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان بر ضرورت اجرای دقیق طرح های اقتصاد مقاومتی در کشور تأکید کرد و گفت: اگر زمینه مناسب برای اجرای دقیق این سیاست ها فراهم شود شاهد رشد و تعالی کشور در حوزه اقتصادی خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که اقتصاد کشورمان بیمار است از بیماری مزمنی رنج می برد، افزود: تحقق عملی سیاست های اقتصاد مقاومتی علاج این بیماری مزمن و خطرناک است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی باید در اولویت برنامه های دولت قرار گیرد، خاطرنشان کرد: هر گونه برخورد شعاری با موضوع اقتصاد مقاومتی باید کنار گذاشته شود.

آیت الله طبرسی با بیان این که امروز برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی نیازمند یک مدیر کارآمد هستیم، تصریح کرد: اگر یک مدیر کارآمد و لایق نداشته باشیم طرحی در کشور به سرنجام نمی رسد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که یک مدیر در جامعه اسلامی باید بینش سیاسی را لازم داشته باشد، خاطرنشان کرد: تنها داشتن ایمان، عقیده و تدین بر مدیریت کافی نیست و باید بینش و تخصص لازم را نیز داشته باشند.

آیت الله طبرسی بر ضرورت رویکرد مردمی مدیران جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: یک مدیر و مسؤول در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید با مردم ارتباط نزدیک و تنگاتنگی داشته باشند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری از امام خمینی(ره) به عنوان بهترین الگوی مدیریت در جامعه اسلامی یاد کرد و تصریح کرد: سیره عملی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و همچنین مقام معظم رهبری یک الگوی ارزشمند برای آحاد جامعه اسلامی است.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که امام خمینی(ره) همواره خود خدمت گزار مردم معرفی می کردند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی متعلق به ملت ایران است و رمز بقا و ماندگاری آن نیز به حضور در صحنه مردم است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که یک مدیردر جامعه اسلامی باید از فرصت های به وجود آمده تنها در جهت خدمت به مردم بهره گیرد، تصریح کرد: دوران مدیریت نباید در کشورمان به فرصت سوزی تبدیل شود بلکه باید از همه ظرفیت های موجود در کشور به منظور تقویت جایگاه انقلاب، نظام و کمک به مردم بهره گرفت.

امام جمعه ساری با بیان این که مدیر در جامعه اسلامی باید زمان شناس باشد تا بتواند بهترین موضع گیری را انجام دهد، تصریح کرد: کوچکترین اشتباه برای یک مدیر می تواند زیان های بسیاری را برای او در پی داشته باشد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امروز به برکت انقلاب اسلامی بسترهای لازم به منظور ترویج دین و ارزش های انقلاب در جامعه کاملاً فراهم است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی فرصتی را برای احیاء دین و ارزش های اسلامی را در جامعه فراهم کرد.

آیت الله طبرسی با بیان این که عدم داشتن بینش سیاسی در مقاطع مختلف از این انقلاب موجب جدا شدن برخی ها از صف انقلابیون شده است، بیان داشت: امروز دارا بودن این شاخصه مهم می تواند بستری را برای خنثی کردن توطئه های دشمنان را فراهم کند.

وی با تأکید بر این که در تحقق اقتصاد مقاومتی باید جناح بندی کنار گذاشته شود، تصریح کرد: امروز یکی از ضرورت  های مهم تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور وحدت و همبستگی به همراه مدیریت جهادی است.

امام جمعه ساری باا بیان این که متأسفانه برخی ها در داخل کشور آمریکا را مبنای توسعه کشور می دانند، خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده که آمریکا هیچ منفعتی برای ملت ایران نداشته و نخواهد داشت، چون این کشور تنها به دنبال منافع خود و دشمنی با ملت ایران است.

وی در ادامه سخنان خود به خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) در طول سال های اخیر اشاره کرد و با بیان این که این سازمان خدمات ارزشمندی به محرومان و مستضعفان داشه است، بیان داشت: اگر اقدامات این نهاد نبود مشکلات اقتصادی، اخلاقی و اجتماعی در سطح جامعه به‌شدت افزایش پیدا می‎کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، کمیته امداد امام خمینی(ره) را نهادی ماندگار و پایه گذاری شده از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: باید اقدامات و برنامه های انجام شده از سوی این نهاد انقلابی به خوبی برای مردم تشریح شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از بیکاری به عنوان یک معضل مهم در جامعه امروز یاد کرد و با بیان این که یکی از مطالبات مهم مردم از مسؤولان نیز رفع این معضل اجتماعی است، تصریح کرد: متأسفانه نبود اشتغال مشکلات و بحران های دیگری را برای نسل جوان جامعه ما به وجود آورده است./950/201/ب2

ارسال نظرات