۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۴۸۵۲۷۸
از 27 اسفند ماه آغاز می شود؛

ویژه برنامه های عیدانه آستان حضرت معصومه با محوریت قرآن و عترت

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) از آغاز ویژه برنامه های عیدانه آستان مقدس بانوی کرامت با محوریت قرآن و عترت و معارف دینی خبر داد.
حجت الاسلام فلاحی معاون فرهنگی حرم معصومه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام فلاحی در نشست کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات نوروزی که با حضور آیت الله سعیدی، تولیت حرم کریمه اهل بیت(ع)، مدیر فرهنگ و ارشاد استان قم و دیگر اعضای ستاد که ظهر امروز برگزار شد، با اشاره به آغاز ویژه برنامه های عیدانه آستان مقدس بانوی کرامت از 27 اسفندماه با محوریت قرآن و عترت و معارف دینی گفت: ویژه برنامه سال تحویل نیز در آستان مقدس به صورت ویژه برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که محور ویژه برنامه های نوروزی در آستان مقدس حضرت معصومه(س) نشر معارف قرآنی و سبک زندگی اهل بیت(ع) است، افزود: اجرای مناسب این برنامه های مستلزم همکاری و هماهنگی همه جانبه اعضای ستاد تسهیلات نوروزی با یکدیگر است.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) بیان احکام چند دقیقه ای ویژه ایام نوروز، برپایی نمایشگاه حریم حرم، استقرار میزهای پاسخگویی به مسائل شرعی در داخل و اطراف حرم مطهر، ارائه خدمات فرهنگی متنوع در صحن جامع فاطمی را از مهم ترین برنامه های آستان مقدس در ایام نوروز عنوان کرد.

وی افزود: برگزاری نماز جماعت در پارک ها و کمپ های مسافران، برگزاری نمایشگاه های کتاب، تبلیغات و توزیع بروشور درباره عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر، ایجاد امنیت و آرامش از سوی نیروی انتظامی در مبادی ورودی و خروجی و پارک ها از دیگر برنامه هایی است که از سوی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی با همکاری آستان مقدس حضرت معصومه(س) در سطح شهر قم، ویژه مسافران و زائران نوروزی انجام خواهد شد./837/پ203/ی

 

ارسال نظرات