۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۴۸۶۶۵۰
استاد حوزه و دانشگاه:

تحقق راهبردهای نظام و مطالبات امام و رهبری روحیه انقلابی می طلبد

استاد حوزه و دانشگاه گفت: اگر دولت ما انقلابی نباشد نمی تواند راهبردهای نظام و مطالبات امام و رهبری را به درستی پیش برد که همه برنامه ریزی ها در صورتی می تواند به بالندگی برسد که دولت انقلابی باشد.
نماینده ولی فقیه در سپاه ‌آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام حسین محمدیان، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سپاه ناحیه آمل برگزار شد، تصریح کرد: دشمنان سعی کردند به گونه ای انقلابی بودن را مخدوش کنند و متأسفانه بعضی از فریب خوردگان داخل به این حرف دشمن دامن زدند اما رهبری تأکید دارند واژه انقلابی را رواج دهیم.

وی ادامه داد: اگر ملت انقلابی نباشد آمریکا مانند طاغوت بر کشور ما سلطه پیدا می کند که مردم انتظار دارند مدیران و دستگاه های اجرایی انقلابی باشند.

حجت الاسلام محمدیان تصریح کرد: اگر دولت ما انقلابی نباشد نمی تواند راهبردهای نظام و مطالبات امام و رهبری را به درستی پیش برد که همه برنامه ریزی ها در صورتی می تواند به بالندگی برسد که دولت انقلابی باشد.

استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: حضور مردم می تواند بساط فتنه برجام را برکند که گفته شد مشکلات مردم با برجام حل می شود اما چنین چیزی صورت نگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل قرار داریم که واردات به صلاح کشور نیست و ضرورت دارد از ظرفیت های داخلی به درستی استفاده شود و شاهد هستیم میوه ای که کشاورز با رنج و مشقت پرورش می دهد باید ریخته و پوسیده شود و میوه های وارداتی برسرسفره  مردم قرار گیرد.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: اگر اصحاب رسانه انقلابی نباشند در نزد خداوند متعال و پیامبر گرامی اسلام جایگاهی ندارند و اگر می خواهیم در دنیا و آخرت آبرومند بوده و پاسخ مثبت به خون شهدا دهیم نیاز است تا انقلابی عمل کنیم.

حجت الاسلام محمدیان بیان داشت: اقدام فرزندان این شهر مبنی بر عدم قبول فردی بر مسند فرمانداری ویژه آمل کاری بزرگ و شمه ای از حرکت عظیم مردم آمل در حماسه 6 بهمن بوده است.

سرهنگ بهروز عیسی زاده، جانشین سپاه ناحیه آمل در این نشست اظهار داشت: رسانه ها نقش مهمی دارند که این عزیزان در جنگ فرهنگی اثرگذاری بسیاری داشته که اگر دستاوردهای نظام خوب معرفی شود زمینه ساز اقتدار و امنیت روانی می شود.

وی از اعزام 2832 نفر به اردوهای راهیان نور در سالجاری خبرداد و تصریح کرد: حدود 1200 نفر از بسیجیان سطح محلات به اردوهای راهیان غرب و جنوب اعزام شدند که امروز نیز 6 اتوبوس اعزام می گردد.

عیسی زاده افزود: 310 دانشجو به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند و در کنار آن 1322 نفر از دانش آموزان نیز توانستند در اردوهای راهیان نور شرکت کنند.

جانشین سپاه ناحیه آمل ادامه داد: توجه به مناطق آسیب پذیر صورت گرفت و مورد رضایت بوده که ادامه کارها دارد انجام می شود و فرزندان این مناطق نیز به اردوهای راهیان نور، زیارتی و سیاحتی اعزام شدند.

وی با بیان این که سپاه در حوزه تحقق اقتصاد مقاومتی فعالیت های خوبی صورت داده است، خاطرنشان کرد: امسال 2 میلیارد و 400 میلیون تومان برای اشتغال زایی جدید وام دادیم که 150 نفر توانستند از این تسهیلات استفاده کنند و در مسیر ایجاد شغل و کارآفرینی قرار گیرند.

عیسی زاده افزود: آمادگی آن را داریم در پروژه هایی که انجام آن سخت است ورود کنیم و به ثمر برسانیم که امسال 4 خانه محروم را با کمک کمیته امداد امام خمینی(ره) ساختیم و در سال آینده نیز محدودیتی در این بخش نداریم.

جانشین سپاه ناحیه آمل اظهارداشت: در حوزه طلاق و بدحجابی کارهای خوبی صورت دادیم و در سال جدید نیز برنامه هایی برای ورود جدی در این امور داریم./1314/203/ب2

ارسال نظرات