۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۴۸۷۴۹۱
با حضور مراجع و علما؛

مراسم بزرگداشت مرحوم ‌آیت الله گلپایگانی برگزار شد

مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال مرحوم حضرت آیت الله سید محمدرضا گلپایگانی با حضور مراجع تقلید و علما در مسجد اعظم قم برگزار شد.
مراسم بزرگداشت مرحوم حضرت آیت الله گلپایگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال مرحوم حضرت آیت الله سید محمدرضا گلپایگانی سه شنبه شب با حضور مراجع تقلید و علما در مسجد اعظم قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حضرات آیات حسین نوری همدانی، سید محمدعلی علوی گرگانی و نمایندگان بیوت مراجع تقلید در این مراسم بزرگداشت حضور داشتند.

همچنین آیات مرتضی مقتدایی، عباس کعبی، سید احمد خاتمی، صلواتی، سید محمدجواد علوی بروجردی، سید هاشم حسینی بوشهری، علیرضا اعرافی، ابراهیم امینی، محمدجواد فاضل لنکرانی و جمعی دیگر از علما از دیگر حاضران در این مراسم گرامیداشت بودند.

حاضران در این مراسم با قرائت قرآن کریم و ذکر فاتحه یاد و خاطره حضرت آیت الله گلپایگانی را گرامی داشتند و برای این مرجع فقید علو درجات را از خداوند متعال خواستار شدند.

در این مراسم حجت الاسلام ناصر رفیعی عضو هیأت علمی جامعة المصطفی به ایراد سخن پرداخت و با تجلیل از خدمات و تلاش های مرحوم حضرت آیت الله گلپایگانی در خدمت به نظام و حوزه، رمز موفقیت این مرجع فقید را اخلاص و کار برای خدا دانست.

وی مرحوم حضرت آیت الله گلپایگانی را مرجعی حاضر در صحنه و انقلابی عنوان کرد و ساده زیستی و زهد را از دیگر ویژگی های بارز ایشان دانست./1323/پ202/ص

ارسال نظرات