۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۴۸۹۶۸۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خبر داد؛

برگزاری مراسم اعتکاف در 75 مسجد آذربایجان غربی

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از آماده سازی 75 مسجد در استان برای برگزاری مراسم اعتکاف خبر داد و گفت: با توجه به مصادف شدن مراسم اعتکاف با ایام انتخابات شوراهای شهر و روستا، چنانچه کاندیدایی به هر عنوان قصد تبلیغات در این مراسم معنوی را داشته باشد برخورد قانونی خواهد شد.
مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی

حجت الاسلام محمد داداش زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به آغاز ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف در استان آذربایجان غربی اظهار داشت: ثبت نام از معتکفان از ۱۵ فروردین ماه شروع و به مدت ۵ روز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به روند ثبت نام در این آیین معنوی افزود: علاقمندان می توانند از طریق ثبت نام حضوری در ادارات تبلیغات اسلامی و مساجد و یا از طریق مراجعه به سایت اینترنتی et-urmia.ir  و سایت سازمان تبلیغات اسلامی کشور به آدرس ido.ir  نسبت به نام نویسی جهت شرکت در این مراسم معنوی اقدام کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تعداد معتکفان سال گذشته در مساجد استان را حدود ۱۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: پیش بینی می شود امسال باتوجه به استقبال پرشور مردم مومن آذربایجان غربی ۱۲ الی ۱۳ درصد افزایش ثبت نام کننده داشته باشیم.

حجت الاسلام داداش زاده از آماده سازی 75 مسجد استان برای برگزاری مراسم اعتکاف خبر داد و خاطرنشان کرد: مصلای امام خمینی(ره)، مسجد امام حسین(ع)، مسجد علی ابن ابی طالب(ع)، مسجد کوثر، مسجد امام علی(ع)، مسجد لطفعلی خان، مسجد باب الحوائج ، مسجد روستای حاجی پیرلو و همچنین مساجد دانشگاه های علوم پزشکی، دانشگاه ارومیه، دانشگاه نازلو، و پیام نور برای معتکفین در ارومیه آماده شده است.

وی در ادامه با اشاره به مصادف شدن مراسم اعتکاف با ایام انتخابات شوراهای شهر و روستا تأکید کرد: اگر کاندیدایی به هر عنوان قصد تبلیغات در این مراسم معنوی را داشته باشد با وی برخورد خواهد شد.

ایام البیض روزهای سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم ماه رجب است که مراسم معنوی اعتکاف در این روزها برگزار می شود./936/302/ب1

 

 

 

 

ارسال نظرات