۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۴۹۰۲۶۳
دبیرکل مجمع علمای شیعه پاکستان:

نقش نهادهای دینی در تقویت وحدت اسلامی و امنیت ملی ستودنی است

دبیرکل مجمع علمای شیعه پاکستان، نقش نهادهای دینی در تقویت وحدت اسلامی و امنیت ملی را ستودنی توصیف کرد.
 مراسم تاسیس صدمین سال جمعیت علمای اسلام(ف)  پاکستان  مراسم تاسیس صدمین سال جمعیت علمای اسلام(ف)  پاکستان  مراسم تاسیس صدمین سال جمعیت علمای اسلام(ف)  پاکستان  مراسم تاسیس صدمین سال جمعیت علمای اسلام(ف)  پاکستان

به گزارش خبرگزاری رسا، ھیئت مجمع علمای شیعه پاکستان به ریاست حجت الاسلام عارف حسین واحدی که به دعوت فضل الرحمن رییس جمعیت علمای اسلام(ف) برای شرکت در مراسم تاسیس صدمین سال جمعیت علمای اسلام(ف) حضور یافت، مورد استقبال گرم قرار گرفت.

حجت الاسلام واحدی در دیدار با فضل الرحمن رییس جمعیت علمای اسلام، صدمین سالگرد تاسیس این جمعیت را به وی تبریک گفت و اظھار داشت: جمعیت علمای اسلام(ف) ھمانند دیگر نھادھای دینی می تواند در تقویت بنیان ھای وحدت اسلامی و تامین امنیت پاکستان نقش برجسته ایفا کند.

فضل الرحمن نیز در این دیدار از حضور وی و ھمراھان او در مراسم ابراز خوشحالی کرد و تلاش ھای حجت الاسلام و المسلمین سید ساجد علی نقوی رییس مجمع علمای شیعه پاکستان را در خصوص اتحاد و انسجام اسلامی مثبت ارزیابی کرد.

وی افزود: شرکت در این مراسم عامل تقویت اتحاد اسلامی و از بین رفتن کدورت ھا مذھبی بین مسلمانان پاکستان است.

گفتنی است مراسم صدمین سالگرد تاسیس جمعیت علمای اسلام(ف) از روز گذشته آغاز شدہ است و تا فردا ادامه خواھد یافت. برای شرکت در این مراسم علما و رھبران دینی ھندوستان و پاکستان و حضور یافته و شیخ صالح بن ابراهیم از علمای عربستان نیز به عنوان مهمان ویژه حضور دارد./988/ب903/د

اشھد نقوی
ارسال نظرات