۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۴۹۰۲۶۷
حجت الاسلام نوروزی در نطق میان‌دستور:

نشست استانداران با ستادهای انتخاباتی موجب لطمه به اعتماد ملی می‌شود

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به جای استفاده از نیروهای سیاست‌زده در وزارتخانه‌ها و استانداری‌ها و فرمانداری‌ها، کار را به کاردانان دلسوز مملکت بسپارد و زمینه‌های تقویت استان‌ها را فراهم آورد.
حجت الاسلام نوروزی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام حسن نوروزی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس 20 فروردین‌ماه 96 گفت: پس از حمله ناجوانمردانه آمریکا به سوریه و نقض تمامیت ارضی این کشور و تمجید ورشکسته عربستان و کشورهای غربی از این اقدام، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفته است که امیدوارم پیام حمله آمریکا به سوریه در تهران شنیده شود.

وی ادامه داد: ما به این جانیان می‌گوییم امیدواریم شما پیام مقاومت قهرمانانه ملت بزرگ ایران را در جنگ تحمیلی که به سرکردگی مزدور شما صدام بعثی انجام شد، از حافظه خود پاک نکرده باشید.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما رزمندگان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران ملت ایران ضمن گسترش روحیه قهرمانی و ایثارگرانه خود به نسل جدیدمان از اجساد خودمان نیز سنگر خواهیم ساخت و برای دفاع از این مرز و بوم متشعشع و نورانی ذره‌ای از پا نخواهیم نشست و خواری آمریکا و هم‌پیمانانش در خلیج فارس را نشان خواهیم داد.

نوروزی خاطرنشان کرد: آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانشان باید بدانند ملت بزرگ ایران در طول هزاران سال تاریخ مقاومت و رزم خود و به ویژه پس از انقلاب اسلامی توانست ابهت، عظمت، شجاعت، فضیلت و رشادت خود را به رخ جهانیان بکشاند و نشان دهد ملت قهرمان ایران همواره درس رزمندگی، آزادگی، قهرمانی و ایثارگری به جهانیان داده و خواهد داد. 

وی افزود: با نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها، دولت بیش از قبل فعال شده و به شهرستان‌ها و استان‌ها سفر می‌کند و همایش دهیاران سراسر کشور را برگزار می‌کند و به فکر پرداخت سود سهام عدالت می‌افتد و یا به توزیع سبد کالا روی می‌آورد. 

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: توصیه می‌کنیم که دولت باید به کار کارشناسی بیشتر در تقویت کشاورزی و صنعت و معدن از طریق پرداخت حق 30 درصد صندوق توسعه ملی به آنان روی بیاورد و از قاچاق کالا که امروز از 15 میلیارد دلار از درهای غیرمتعارف وارد می‌شود، جلوگیری کند و به جای استفاده از نیروهای سیاست‌زده در وزارتخانه‌ها و استانداری‌ها و فرمانداری‌ها، کار را به کاردانان دلسوز مملکت بسپارد و زمینه‌های تقویت استان‌ها را فراهم آورد. 

نوروزی در پایان خاطرنشان کرد: شنیده می‌شود در برخی استان‌ها، استانداران و فرمانداران به صورت مداوم با رؤسای ستاد انتخاباتی جناح مشخص خود و اصلاحات جلسه برگزار می‌کنند، که این امر باعث لطمه به انتخابات و اعتماد ملی می‌شود. /۸۵۶/د102/ص

ارسال نظرات