۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۴۹۲۰۸۷
نماینده ولی فقیه در قزوین:

رسالت نیروهای مسلح دفاع از مستضعفان و یاری محرومان است

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با بیان اینکه رسالت نیروهای مسلح دفاع از مستضعفان و یاری محرومان است اظهار کرد: شایسته است که مردم همواره در تمام صحنه‌ها حامی و پشتیبان ارتش و نیروهای مسلح در کشور باشند.
حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت روز ارتش برگزار شد، با اشاره به جایگاه نیروهای مسلح در کشور گفت: نیروهای مسلح به عنوان ارتشی مقتدر و متعهد همواره تامین کننده امنیت جانی یک کشور هستند از این رو جایگاه آنها در مقابله با دشمنان و برقراری امنیت در جامعه جایگاهی ارزشمند و مقدس است.

وی در ادامه با اشاره به ایثارگری‌ها و فداکاری‌های ارتش و نیروهای مسلح در دوران انقلاب، افزود: ارتش از میان مردم برخاسته و همواره خود را از مردم می‌داند در دوران رژیم ستم‌شاهی که شاه دستور حمله به مردم را می‌داد، نیروهای مسلح با تمام توان و قوای جسمی خود شجاعانه در خط مقدم دفاع از مردم می‌ایستادند و تا پای جان از کشور خود محافظت می‌کردند.

خطیب جمعه قزوین در ادامه با بیان اینکه رسالت نیروهای مسلح دفاع از مستضعفان و یاری محرومان است، اظهار کرد: نیروهای مسلح در تمام دوران‌ها و زمان‌ها چه پیش از پیروزی انقلاب و چه پس از آن رسالتش دفاع از مظلوم و یاری مستضعفان در کشور بوده است، از این رو شایسته است که مردم همواره در تمام صحنه‌ها حامی و پشتیبان ارتش و نیروهای مسلح در کشور باشند.

نماینده ولی فقیه در قزوین در ادامه با اشاره جنایات داعش در سوریه، ابراز کرد: جنایات داعش که منشأ یک حرکت غیرمنطقی و غیرعقلانی است، بیانگر این نکته است که مردمی مظلوم قربانی جنایت‌های غیرانسانی شده‌اند، باید عده‌ای یاری کننده و مددرسان در جامعه به یاری آن ملت بشتابند و آنها را از چنگال ظالمان و ظلم متجاوزان نجات دهند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در ادامه حضور نیروهای مسلح را در جامعه زمینه ساز ظهور حکومت عدل جهانی دانست و گفت: اتحاد مردم با ارتش و قوای مسلح زمینه ساز برقراری حکومت عدل جهانی حضرت مهدی(عج) خواهد بود آن امامی که با ظهورش جهان را از ظلم و ستم رهایی می‌بخشد و دنیا را پر از عدل و داد خواهد کرد.

وی در پایان گفت: نیروهای مسلح همواره در تمام ادوار و دوره ها موجب امید و دلگرمی مردم بوده است و به عنوان یک حامی و پشتیبان نیرومند در تمامی عرصه های دفاع از مردم و کشور و مبارزه با دشمن و ظلم او به شمار می‌رود، از این رو شایسته است که مردم با ارتش و نیروهای مسلح اتحاد و انسجام داشته باشند تا انشاالله در آینده‌ای نزدیک شاهد پیروزی اسلام بر کفر جهانی باشیم./873/202/ب2

ارسال نظرات