۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵
کد خبر: ۴۹۲۲۶۵
آیت الله موسوی جزایری:

جبهه مردمی انقلاب حلقه مفقوده عرصه سیاسی بود

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه ولایتمداری اصل وحدت است، گفت: تشکیلات جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حلقه مفقوده و ضرورتی بود که به جود آمد.
آیت الله موسوی جزایری

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در دیدار اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان اظهار داشت: این تشکیلات حلقه مفقوده ای بود که پیدا شد و کار لازمی بود که آغاز شده و ما در آغاز راه هستیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی چه در سطح خوزستان و چه در کل کشور از اوجب واجبات است، ابراز داشت: از همان اوایل انقلاب عده ای سعی در تقسیم مردم به انواع و اقسام گروه ها و تقسیم بندی ها بودند که الحمدالله همه تحت لوای ولایت فقیه توانستند به یک اتحاد برسند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه مبنای اصلی برای وحدت ولایتمداری است، خاطرنشان کرد: اصولگرایی یعنی افراد متدین و پایبند به ارزش های انقلاب باشند و تعریفی غیر از این نیست.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه هیأت های حسینی همه عاشق ولایتند، خاطرنشان کرد: انجمن های اسلامی، حلقات تربیتی در مساجد، معلمین بسیار خوبی که در سنگر آموزش و پرورش خدمت می کنند، بسیاری از اساتید دانشگاه که صالح و باسواد و آشنا به مسائل روز و دارای بصیرت سیاسی هستند و جمع عظیم بسیج و بسیجیان که پشتوانه نیروی انسانی این انقلاب هستند اگر انسجامی بین آنها حاصل بشود، این اجتماع و این قطرات تبدیل به دریاهای عظیمی می شود، که امیدواریم این حرکت ادامه پیدا کند.

زعیم حوزه های علمیه خوزستان با بیان اینکه روحیه برادری در استان جهت انسجام انقلابی وجود دارد، عنوان داشت: همه معتقد به رهبری هستند، اگر ما این را میزان قرار بدهیم، هر کسی معتقد رهبری باشد و ایده ها و نظرات و مطالبات رهبری را معتقد است، این از نظر ما قابل قبول است.

آیت الله موسوی جزایری گفت: خدا لطف کرده که ضعیف نیستیم و قوی هستیم و هر خدمتی که از دستتان برای جوانان و نوجوانان بر می آید، انجام دهید./۱۰۲/۹۴۵۶/ب۱

ارسال نظرات