۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۴۹۳۵۷۲
در سالروز بعثت پیامبر گرامی اسلام (صلی‌الله‌علیه‌وآله) برگزار شد؛

دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر انقلاب

هم‌زمان با خجسته سالروز مبعث نبیّ مکرّم اسلام حضرت محمد (صلی‌الله‌علیه‌وآله)، جمعی از اقشار مختلف مردم، مسئولان لشکری و کشوری و سفیران کشورهای اسلامی، صبح امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر انقلاب

به گزارش خبرگزاری رسا،‌ به مناسبت سالروز بعثت پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)، جمعی از مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی صبح امروز با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر انقلاب در این دیدار به مناسبت عید مبعث، گفتند: بعد از تشکیل جمهوری اسلامی که یک رشحه‌ای از رشحات حکومت نبوی در آن به‌وجود آمد، دشمنان جوامع بشری شروع کردند با آن چیزی که مایه‌ی رشد جوامع بشری است مبارزه کنند و آن «اسلام» است. چون اسلام می‌تواند جلوی ظلم علیه بشریت را بگیرد. امروز سررشته‌ی این دشمنی‌ها به‌دست آمریکا و صهیونیست‌ها است. امروز با جمهوری اسلامی بیش از جاهای دیگر مبارزه می‌کنند چون اسلام در ایران بارزتر است و جلوی مطامع آن‌ها را می‌گیرد.

ایشان افزودند: من به همه‌ی این آقایان نامزدهای انتخابات این را عرض میکنم و قبلاً هم عرض کردم که تصمیم بگیرند و به مردم هم بگویند و در تبلیغاتشان هم بگویند، قول هم بدهند که برای پیشرفت امور کشور، برای توسعه‌ی اقتصادی، برای بازکردن گره‌ها، نگاهشان به بیرون از این مرزها نخواهد بود، نگاه به خود ملت خواهد بود./917/ 102/ص


 

ارسال نظرات