۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۴۹۵۱۵۳
معاونت تهذیب حوزه علمیه باب الحوائج اهواز خبر داد؛

تبیین کاندیدای اصلح در فعالیت های تبلیغی طلاب

حجت الاسلام عچرش از اعزام طلاب به سطح شهر اهواز و روستاهای اطراف برای دعوت از مردم جهت شرکت در انتخابات و تبیین کاندیدای اصلح خبر داد.
انتخاب اصلح

حجت الاسلام محمد عچرش، معاونت تهذیب حوزه علمیه باب الحوائج اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تشریح فعالیت های تهذیبی این حوزه گفت: کلاس های اخلاق به طور هفتگی در این حوزه برقرار است، کلاس های اخلاق عمومی برای همه طلاب و اخلاق خصوصی برای طلاب متاهل برگزار می شود.

معاونت تهذیب حوزه علمیه باب الحوائج اهواز در رابطه با برگزاری کلاس های اخلاق و دعوت از اساتید مجرب خاطرنشان شد: در سال جاری از حجج الاسلام بهرام پور و حبیب پور برای سخنرانی در کلاس های اخلاق دعوت کردیم.

این مقام مسؤول بیان داشت: سال گذشته آیت الله موسوی جزایری زعیم حوزه های علمیه استان در دو جلسه به تبیین مسائل اخلاقی در مدرسه پرداخت.

حجت الاسلام عچرش در ادامه با اشاره به فعالیت های تبلیغی طلاب این حوزه در ایام محرم و اربعین حسینی اظهار داشت: همه ساله با میزبانی از زائران سید و سالار شهیدان، هیئت های عزاداری و ایستگاه های صلواتی در مرزها برپا می شود.

وی در رابطه با دیگر فعالیت های تهذیبی در این حوزه بیان داشت: مولودی خوانی در اعیاد شعبانیه با استفاده از امکانات صوتی برای طلاب در حوزه برقرار است./945۳/۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات