۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۴۹۵۲۳۸
همزمان با هفته عقیدتی سیاسی صورت می گیرد؛

برگزاری بیش از ۱۹۰۰ ویژه برنامه فرهنگی و معرفتی در سپاه استان چهارمحال و بختیاری

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، ۱۹۴۶ برنامه با ۲۸ عنوان در رده های مختلف بسیج و سپاه این استان از ۱۲ اردیبهشت آغاز و تا هجدهم این ماه اجرا می شود.
حجت الاسلام کریم سرافراز

حجت الاسلام کریم سرافراز، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با تبریک هفته معلم و گرامی داشتن یاد و خاطره استاد شهید مطهری اظهار کرد: شهید مطهری دانشمند و ایدئولوژیست متکی به متون اسلامی بدون گرایش به چپ و راست بود که شجاعانه در برابر انحراف منافقان ایستاد و به معنای واقعی کلمه پاسدار اسلام بود.

وی با تأکید بر اینکه شهيد مطهری شخصيتی انقلابی بود و شاخصه های انقلابی گری در سيره و روش و رفتار و كلام او بروز و ظهور داشت، گفت: مهمترین صفت استاد مطهری، تفکر عقلانی بود؛ شهید مطهری هستی و انسان را در کنار دین، با یک نگاه عقلانی نگاه می کرد.

حجت الاسلام سرافراز، تبعيت از ولايت فقيه را يكی ديگر از ويژگی های شهيد مطهری نام برد و اظهار کرد: آثار و تأليفات و سيره و سلوك شهيد مطهری دلالت بر اين موضوع داشت كه هيچگاه جلوتر از امام خمينی(ره) حركت نكرد بلكه هميشه همراه و ملازم امام خمينی(ره) بود.

با بیان اینکه اندیشه های شهید مطهری مبانی تفکر اسلامی است، خاطرنشان کرد: معرفی آثار شهید مطهری می تواند الگویی برای همگان باشد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: به مناسبت سالروز شهادت این شهید بزرگوار که به عنوان روز معلم برگزیده شده است، در سپاه نیز به عنوان هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده تا با ترویج اندیشه های ناب این استاد بزرگ،‌ از مقام والای مربیان پاسدار ارزشهای انقلاب اسلامی تجلیل شود.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه امسال هفته عقیدتی سیاسی با عنوان کلی «شهید مطهری؛ نماد تولید اندیشه اسلامی» نامگذاری شده است، افزود: به همین مناسبت 1946 برنامه با 28 عنوان ویژه هفته عقیدتی سیاسی در رده های مختلف بسیج و سپاه استان چهارمحال و بختیاری از 12 اردیبهشت آغاز و تا هجدهم این ماه اجرا می شود.

حجت الاسلام سرافراز، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه، برگزاری همایش تجلیل از مقام شامخ علامه متفکر استاد مرتضی مطهری با عنوان حکمت مطهر، برگزاری نشستهای بصیرتی با محوریت اندیشه های استاد مطهر،‌ زنگ سپاس معلم در واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی، محافل روشنگری، مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری، برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی،‌مسابقات ورزشی، نقاشی، خطاطی و وبلاگ نویسی، دیدار با خانواده مربیان و معلمان شهید و محافل انس با قرآن را از مهمترین برنامه های گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختیاری برشمرد./9457/۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات