۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۴۹۵۳۵۸

تجديد چاپ استفتائات مقام معظم رهبری به زبان اردو

مدیر مؤسسه البصيره پاكستان گفت: به همت بخش انتشارات مؤسسه البيصره، استفتائات مقام معظم رهبری به زبان اردو تاکنون ۳ بار تجدید چاپ شده است.
مدیر مؤسسه البصيره پاكستان در گفت‌وگو با مسئول خانه فرهنگ ايران در راولپندی

به گزارش خبرگزاری رسا، مدیر مؤسسه البصيره پاكستان در گفت‌وگو با مسؤول خانه فرهنگ ايران در راولپندي، گفت: به همت بخش انتشارات مؤسسه البيصره، استفتائات مقام معظم رهبری به زبان اردو چاپ شده که تاکنون 3 بار تجدید چاپ شده است.

علي آقانوري، مسؤول خانه فرهنگ ايران در راولپندي پاكستان از مؤسسه فرهنگی و تحقیقاتی «البصیره» ديدن كرد. در جريان اين بازديد، ثاقب اکبر، مدیر مؤسسه البصيره، گزارشی از فعالیت‌های تحقیقاتی و فرهنگی مؤسسه را ارايه داد.

وي گفت: مؤسسه البصيره مجله تحقیقاتی «پیام» را به صورت ماهنامه چاپ می‌كند که در آن موضوعات مهم دینی وحدتی به چاپ می‌رسد. همچنین در اين مؤسسه علاوه بر انتشار کتب، پروژه‌های تحقیقی به سفارش مراکز دینی پاکستان انجام می‌شود كه از جمله آنها مي‌توان به معرفی مسلک‌های دینی پاکستان، اشاره كرد.

ثاقب اکبر ادامه داد: از دیگر فعالیت‌های بخش انتشارات مؤسسه البيصره، گردآوری و چاپ استفتائات مقام معظم رهبری به زبان اردو است که تاکنون 3 بار تجدید چاپ شده است.

وي افزود: همچنين از ديگر فعالیت‌های مؤسسه، راه‌اندازی وب سایت خبری «مبصر» است. از دیگر برنامه‌های این مؤسسه انجام پروژه‌های تحقیقاتی، برگزاری نشست‌های علمی و همایش‌هایی همچون روز قدس است.

در پايان اين ديدار علي آقانوري و ثاقب اكبر، توافق كردند كه در ایام سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، همایشی با عنوان بررسی اندیشه‌ها و افکار خمینی (ره) را با همكاري هم برگزار كنند./۸۴۷/ب102/ف

منبع: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي

ارسال نظرات