۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۴۹۵۳۷۰

حزب الله حملات رژیم صهیونیستی را پاسخ می‎دهد

یک مقام نظامی ائتلاف حامی رییس جمهور سوریه اعلام کرد که نیروی مقاومت حزب الله با قاطعیت به هرگونه تعرض صهیونیست‌ها به خاک لبنان پاسخ می‌دهد.
حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، یک مقام ائتلاف نظامی حامی «بشار اسد» رییس جمهور سوریه در واکنش به تحرکات اخیر و حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مواضع حزب الله اعلام کرد که نیروی مقاومت حزب‌الله بین نیروهای خود مستقر در سوریه و  لبنان وجه تمایز قائل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «رویترز» این مقام ائتلاف حامی بشار اسد که مایل به افشای نامش نبود در این زمینه گفت: «اگر رژیم صهیونیستی به کاروان حزب الله در سوریه حمله کند، حزب‌الله با توجه به وضعیت سوریه تصمیم به پاسخ گویی به این حمله را می‌گیرد زیرا سوریه کشوری مستقل است و حزب‌الله نمی‌تواند با روشی که برای دولت سوریه دردسر ایجاد می‌نماید با این رژیم برخورد کند.»

این مقام مطلع در ادامه افزود: اگر رژیم صهیونیستی به حزب الله در خاک لبنان حمله کند، به یقین به آن حمله پاسخ خواهد داد. باید دید رژیم صهیونیستی تا چه اندازه می‌تواند پذیرای حمله حزب‌الله باشد؟ البته این امر می‌تواند منجر به تشدید جنگ شود. بنابراین، رژیم صهیونیستی از آسیب رساندن به کاروان حزب الله یا حمله راکتی به داخل لبنان اجتناب کرده و ترجیح می‌دهد که به این نیرو در داخل خاک سوریه حمله کند./۸۴۷/ب103/ف

منبع: فارس

ارسال نظرات