۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۴۹۶۴۹۷
نایب رییس شورای سیاسی حزب الله:

مقاومت اسلامی سایه امنیت را بر لبنان گسترانده است

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، قدرت روزافزون مقاومت را عامل هراس شدید رژیم صهیونیستی توصیف کرد.
شیخ علی دعموش مسؤول روابط خارجه حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی دعموش نایب رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان در مراسم پخش نمایشنامه ای با عنوان «مقاومت، انقلاب وجود» در منطقه عیتیت این کشور، گفت: اگر گروه های سیاسی از مصالح شخصی و حزبی و طایفه ای در برای مصالح ملی کوتاه نیایند و همچنان بر خواسته های خود پافشاری کنند، همگان ضرر خواهند کرد.

وی افزود: همه گزینه های کنونی به جز قانون جدید انتخابات، گزینه های شکست خوره به شمار می آیند و نمی توانند مشکلی را از کشور حل کنند.

این روحانی لبنانی تصریح کرد: ما نمی خواهیم مساله ای را بر دیگران تحمیل کنیم و حتی توانایی این کار را نداریم بلکه با سایر گروه ها درباره گزینه های مختلف که حافظ آرای مردم است، گفت وگو می کنیم.

حجت الاسلام دعموش اظهار داشت که ما در راستای رسیدن به توافق با همه گروه ها مذاکره خواهیم کرد اما هیچ گروهی نمی تواند میان ما و همپیمانانمان جدایی و تفرقه بیندازد.

عضو ارشد حزب الله با اشاره به آمادگی کامل مقاومت اسلامی ادامه داد: رژیم صهیونیستی از قدرت روزافزون مقاومت به شدت هراس داشته و این مقاومت که دشمن صهیونیستی را از حمله به لبنان بازمی دارد. مقاومت اسلامی به حمایت از امنیت و ثبات لبنان می پردازد نه سازمان ملل و شورای امنیت و جامعه جهانی.

وی در پایان گفت: مقاومت اسلامی، سایه امنیت را می گستراند و دولت و گروه های سیاسی نیز باید در تحکیم امنیت و ثبات لبنان تلاش کنند و قانون جدید انتخابات را پیش از هدر رفتن زمان به تصویب برسانند./980/ب902/د

ارسال نظرات