۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲
کد خبر: ۴۹۷۱۴۷
نماینده مجلس شورای اسلامی:

کاندیداها وفادار به جمهوری اسلامی و قانون اساسی باشند

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس فرمایشات امام راحل کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا چند ویژگی و شاخصه دارند که یکی از آن شاخصه ها وفاداری به جمهوری اسلامی و قانون اساسی است.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی شامگاه چهارشنبه در مراسم جشن سالروز ولادت امام زمان(عج) که در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: در روایات آمده است که با فضیلت ترین اعمال امت انتظار فرج است و کسی که منتظر ظهور امام عصر(عج) باشد در واقع منتظر است رذائل از جامعه رخت بربندد و فضائل در جامعه حاکم شود.

وی با بیان اینکه انتظار به معنای امید و قیام است، گفت: صاحب اصلی این انقلاب امام عصر(عج) است و باید تلاش کنیم تا پرچم انقلاب اسلامی به دست صاحبش یعنی امام زمان(عج) برسد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: آمریکا امروز به دنبال ایجاد ناامنی در جامعه است اما به لطف خدا نتوانسته کاری را انجام دهد و امنیت امروز در جامعه را مدیون سربازان گمنام امام زمان(عج) هستیم.

حجت الاسلام عبادی با اشاره به انتخابات، تصریح کرد: مردم در تمام صحنه های انقلاب اسلامی مانند انتخابات حضور باشکوه و گسترده ای داشتند و امید داریم این بار هم با حضور باشکوه خود دشمنان را ناامید کنند.

وی ادامه داد: براساس فرمایشات امام راحل کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا چند ویژگی و شاخصه دارند که یکی از آن شاخصه ها این است کاندیداها وفادار به جمهوری اسلامی و قانون اساسی باشند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین سست نبودن نسبت به اعتقادات نظام و اسلام، محور قرار دادن منافع ملی بر منافع خود، نداشتن زندگی اشرافی، شجاع بودن، حامی محروم بودن و توانمند بودن از دیگر ویژگی های کاندیدای اصلح بر اساس فرمایشات امام راحل است./880/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات