۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۴۹۸۲۸۴
میرسلیم:

اشتباه یک دولت را ملت نباید جبران کند

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقایان بر مبنای یک روش غیرعلمی اصرار بر انجام امور دارند؛ ضرر این چهار سال را چه کسی پاسخگو خواهد بود؛ اشتباه یک دولت را ملت نباید جبران کند.
میرسلیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سید مصطفی آقا میرسلیم، کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شب گذشته در جمع مردم تبریز که در سالن اجتماعات مصلای امام خمینی(ره) گردهم آمده بودند، با بیان این‌که انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم ایران است، اظهار داشت: قدرشناسی از این ملت تکلیفی بر عهده همه مسؤولان است.

وی با بیان این‌که ملت باید در انتخاب خدمتگزار دقت لازم را داشته باشند، خاطرنشان کرد: باید به کسی مراجعه کردکه قدر مردم را دانسته و از ته دل اعتقاد به ایران داشته باشد و کشور را در مقابل اجنبی خوار و کم ارزش نکند؛ متأسفانه عده‌ای چنان خود را ذلیل کرده‌اند که برای آب آشامیدن خود نیز منتظر گوشه چشمی از بیگانه هستند.

میرسلیم با بیان این‌که توجه به دست بیگانه هیچ‌گاه با عزت و اقتدار ملی مطابقت ندارد، افزود: امام راحل تاکید داشتند که با اتکا به بازوی مردم، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، از این رو رئیس جمهوری می‌خواهیم که ایران را در مقابل دشمنانش ذلیل نکند، عده‌ای گمان می‌کنند با مذاکره مشکلات کشور حل می‌شود، مگر می شود انتظار خیر از دشمن داشت؟

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به این‌که چهره واقعی آمریکا در جریان مذاکرات برای همگان روشن شده است، گفت: چند ماه از برجام گذشته و ما همه بندها را رعایت کرده‌ایم اما طرف مقابل همچنان تحریم‌ها را افزایش داده است، این نتیجه همان مذاکره‌ای است که عده‌ای آن را فتح الفتوح نامیدند.

وی با تأکید بر این‌که رییس جمهور منتخب ملت باید به معجزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اعتقاد قلبی داشته باشد، تصریح کرد: برای هر لحظه چهار گذشته باید ماه‌ها زحمت کشید تا جبران شود؛ ما جایگاه خود را در دنیا از دست داده‌ایم و دلیلی نداشت که به خاطر برجام چند ماه کشور را تعطیل کنیم.

میرسلیم ادامه داد: متأسفانه در سایه بی‌تدبیری دولت تدبیر نصف کارخانه‌های استانی صنعتی شما تعطیل شده است، قاچاق کالا همچنان وجود دارد و بیکاری غوغا می کند، آقایان بر مبنای یک روش غیرعلمی اصرار بر انجام امور دارند؛ ضرر این چهار سال را چه کسی پاسخگو خواهد بود؛ اشتباه یک دولت را ملت نباید جبران کند.

وی افزود: شرط اول برای ریاست جمهوری اتکا به نیروی مردمی است، شرط دوم وجود رییس جمهوری انقلابی در راس کار است که دغدعه‌اش خدمت به محرومان و مستضعفان باشد و شرط سوم احترام ریاست جمهوری به بیت‌المال است، بنده اگر رییس جمهور شوم، وزاریی انتخاب خواهم کرد که خود و خانواده وقتشان را در راه اعتلای مردم بگذارند؛ باید افراد انقلابی سرکار بیایند.

میرسلیم با انتقاد از وابستگی اقتصاد کشور به درآمدهای نفتی تصریح کرد: ایران از لحاظ معادن چهار برابر متوسط دنیا دارای ذخایر و منابع غنی است، این در حالیست که دولت به خام فروشی نفت افتخار می‌کند، خام فروشی نفت تاراج ثروت کشور است، چند سال است که فقط شعار می دهند و حاصل آن چیزی نشده است./935/پ۲۰۲/ب1

ارسال نظرات