۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۴۹۸۷۰۰
امام جمعه اسدآباد:

شناخت دقیق مصالح و مشکلات جامعه از مهمترین نشانه های کاندیدای اصلح است

حجت الاسلام موسوی مجد با اشاره به برخی ویژگی های فرد اصلح گفت: به طور قطع عدالت، صداقت، تقوا، پاکدستی و شناخت دقیق مصالح و مشکلات جامعه از مهمترین نشانه های کاندیدای اصلح است.
حسینی مجد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت‏ الاسلام سید موسی موسوی مجد، امام جمعه شهر اسد آباد عصر امروز در همایش مردم انقلابی اسد آباد در مسجد جامع این شهر درباره انتخابات 29 اردیبهشت، گفت: انتخابات در کشور ایران یک نوع خودنمایی مردم و بروز اقتدار ملی در مقابل دشمنان اسلام است.

وی در ادامه افزود: بحمدالله مردم مسلمان ایران در طول تاریخ انقلاب و به طور مستمر با شرکت با شکوه در همه انتخابات این اقتدار ملی، مذهبی و پایبندی به نظام اسلامی را ثابت کرده اند.

رییس شورای فرهنگ عمومی اسدآباد با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: رأی در انتخابات رأی به اسلام و نظام اسلامی و امنیت ملی است و نباید تصور کرد که رای آحاد ملت بدون تأثیر یا کم تأثیر خواهد بود.

وی در ادامه افزود: نکته مهم دیگر در این موضوع انتخاب فرد یا افراد اصلح است زیرا که با انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری و افراد اصلح برای شوراهای شهر و روستا سبب پیشرفت سریع کشور و همچنین سپردن منابع کشور به دست آنها خواهیم بود.

حجت الاسلام موسوی مجد با اشاره به برخی ویژگی های فرد اصلح گفت: به طور قطع عدالت، صداقت، تقوا، پاکدستی و شناخت دقیق مصالح و مشکلات جامعه از مهمترین نشانه های کاندیدای اصلح است اما باید چشم خود را باز کنیم و ببینیم که دشمنان اسلام و کشور از انتخاب چه کسی بیشتر ناراحت خواهند شد.

استاد حوزه علمیه اسدآباد در ادامه خاطرنشان کرد: همه افراد جامعه باید نسبت به تبیین و روشنگری اطرافیان خود تلاش کنند چرا که با انتخاب فرد اصلح می توان به پیشرفت در جامعه امیدوار بود.

حجت الاسلام حسینی مجد با اشاره به همگرایی میان نیروهای انقلابی در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: همگرایی نیروهای انقلابی در آشتانه انتخابات ریاست جمهوری نوید بخش پیروزی و اقتدار ملت حزب الله است.

وی در پایان با اشاره به حمایت نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان و همچنین مدیر حوزه علمیه همدان از حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی، تأکید کرد: نامزد اصلح جناب آقای رییسی است./۹۷۹/۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات