۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۰
کد خبر: ۴۹۸۷۰۴
مشاور قالیباف در شهرداری تهران:

مهارتورم نیاز به مدیریت قوی دارد

حجت الاسلام صادق‌زاده گفت: با آن که رکود و تورم گریبان کشور را گرفته است اما باز هم می‌توان آن را برطرف کرد. مهار تورم نیاز به شخصی دارد که مدیریتی قوی و توانایی بالایی داشته باشد.
حجت الاسلام جواد صادق‌زاده

حجت الاسلام جواد صادق‌زاده، مشاور شهردار تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، بیان داشت: رییس جمهور منتخب با امکانات و استعداد‌های موجود در کشور می‌تواند بحران اقتصادی را برطرف سازد.

رییس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران، با تأکید بر این که تکیه بر نفت‌خام کار اشتباهی است، ابراز داشت: ذخایر نفت و گاز محدود است و نباید با خام‌فروشی این منابع از بین بروند، چرا که با بهره‌برداری مناسب از نفت‌خام می‌توان آن را به محصول و فرآورده‌ای ارزشمند تبدیل کرده و با قیمتی 100 برابر به فروش رساند.

مشاور قالیباف در شهرداری تهران، تصریح کرد: ایران کشور بزرگی است و منابع طبیعی فراوانی دارد، از این رو رییس جمهور منتخب با بهره‌گیری از امکانات و بستر‌های موجود در کشور می‌تواند پیشرفت اقتصادی را به کشور بازگرداند.

حجت الاسلام صادق‌زاده ابراز داشت: با آن که رکود و تورم گریبان کشور را گرفته است اما باز هم می‌توان آن را برطرف کرد. مهار تورم نیاز به شخصی دارد که مدیریتی قوی و توانایی بالایی داشته باشد.

وی با بیان این که ایران کشوری بسیار غنی است که باید بالقوه‌ها را تبدیل به بالفعل کرد، افزود: همه ساله به خاطر نبود کارخانه‌های مناسب محصولات کشاورزی به ویژه میوه‌ها اتلاف می‌شود در حالی که با احداث کارخانه‌های بزرگ و مجهز علاوه بر جلوگیری از اتلاف این محصولات، برای هزاران جوان نیز می‌توان ایجاد اشتغال کرد. /۸۷۸/ ۳۰۲/ص

اکتای بهمنی
ارسال نظرات