۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۴۹۸۸۷۳
مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی:

انتخاب اصلح و حضور پرشور دو وظیفه ملت در انتخابات است

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری انتخاب اصلح و حضور پرشور مردم در انتخابات را دو وظیفه مهم ملت در انتخابات دانست و گفت: مردم بار دیگر پاسخ دندان شکنی به دشمنان نظام اسلامی خواهند داد.
حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری، مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی

حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان اینکه پیام بزرگ و روشن انتخابات برای دشمنان نظام اسلامی خواهد بود، اظهار داشت: دشمنان فردا مترصد حضور مردم خواهند بود چرا که از این حضور مردم هراسان هستند.

وی پیام مهم سیاسی انتخابات 29 اردیبهشت را اثبات تحقق مردم سالاری دینی در نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: مردم با حضور پر شور و ارزشمندخود بار دیگر بر یاوه گویی های و دشمنی های استکبار جهانی پاسخی کوبنده خواهند داد و نشان خواهند داد که این  انقلاب همیشه به پشتیبان مردم خود به مسیر والایش ادامه خواهد داد.

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه حماسه 29 اردیبهشت را مردم رقم خواهند زد و عزم و اراده خود را در برابر دشمنی‌های استکبار جهانی به نمایش خواهند گذاشت، اذعان داشت: مردم  با انتخاب اصلح نشان خواهند داد دشمنان در محاسبات و معادلات سیاسی خود اشتباهات فاحشی را مرتکب شده اند.

وی قدرت را یک امانت برای خدمت به مردم عنوان کرد و گفت: کسی که منتخب مردم خواهد بود بداند که قدرت ابزار خدمت به مردم است نه حذب منافع حذبی و یا منافع شخصی، بنابراین کسی که مورد انتخاب ملت خواهد بود باید تمام عزم خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری بزرگترین سرمایه نظام اسلامی را اعتماد مردم دانست و ابراز داشت: مردم بار دیگر اعتماد خود به نظام اسلامی را برای دنیا به نمایش خواهند گذاشت، بنابراین کاندیداها در برابر این اعتماد و در برابر رأی مأخوذ خود از ملت در برابر مردم مسؤول هستند.

وی با بیان اینکه در کنار حضور پرشور ملت ایران که امنیت و آرامش را برای کشور به ارمغان می آورد، انتخاب اصلح دارای اهمیت ویژه ای است، ادامه داد: مردم بدانند در برابر رأی خود مسؤولند و باید در انتخاب خود دقت کنند تا خدایی نکرده کسانی به مسؤولیت نرسند که به اعتلای کشور توجهی نداشته باشند.

امام جمعه جلفا در بخش دیگری از سخنان خود انتخابات را یکی از میادین بزرگ امتحان ملت ایران دانست و افزود: دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باید بدون چالش و با رعایت امنیت کامل برگزار شود، مسأله ای که دشمنان نظام چندان راضی به تحقق آن نیستند./854/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات