۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۴۹۸۹۱۶
فراکسیون مقاومت لبنان:

آل‌سعود با تکیه بر آمریکا به اهداف خود نمی رسد

فراکسیون الوفاء للمقاومه پارلمان لبنان تکیه آل سعود بر آمریکا برای ادامه جنگ در منطقه را عامل نابودی امکانات عربستان توصیف کرد.
فراکسیون الوفاءللمقاومه لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، فراکسیون الوفاء للمقاومه پارلمان لبنان امروز جلسه ای را به ریاست محمد رعد و با حضور سایر اعضا در منطقه حاره حریک بیروت برگزار کرد و به بحث و بررسی درباره مسائل مختلف داخلی و خارجی پرداخت.

این فراکسیون پس از پایان جلسه با صدور پیامی تأکید کرد که پذیرش ابتدایی قانون انتخابات بر اساس نسبیت از سوی سایر گروه های سیاسی یک نشانه مثبت به شمار می آید و مذاکرات تا رسیدن به توافق همگانی درباره این قانون ادامه خواهد یافت.

فراکسیون مقاومت افزود: تکیه نظام سعودی بر دولت آمریکا در راستای ادامه سیاست های دشمنانه در منطقه تنها بر نابودی امکانات این کشور منجر شده و نمی تواند اهداف جنگ را برآورده سازد. تلاش آمریکا و مزدوران آن برای ضربه زدن به کشورها و جریان های انقلابی و آزاده طلب منطقه نیز بر گسترش حجم پیچیدگی اوضاع و همچنین افزایش خونریزی می انجامد.

در ادامه این پیام آمده است: آمریکا بر خلاف تبلیغات رسانه ای، به هیچ وجه در مبارزه با تروریسم شریک نیست چرا که همچنان به حمایت از این پدیده می پردازد. همچنانکه نباید برای حل مساله فلسطین و پایان اشغالگری صهیونیستی به این کشور امید داشت.

این فراکسیون از سکوت جامعه جهانی در قبال سختی و مصائب زندانیان فلسطینی در زندان های صهیونیستی و ادامه اعتصاب غذای آنان ابراز تاسف کرد و اظهار داشت: زندانیان فلسطینی با معده های خالی در برابر اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی و تجاوز آن به قوانین بین المللی و حقوق بشر ایستاده اند اما جامعه جهانی نسبت به این مساله و همچنین گسترش بیماری وبا در یمن که نتیجه جنگ و کشتار جمعی آمریکا و عربستان در این کشور است سکوت اختیار می کند.

الوفاء للمقاومه فرارسیدن عید مقاومت و آزادی را به ملت لبنان و همه آزادگان جهان تبریک گفت و تصریح کرد: آنچه «عصر صهیونیستی» نامیده می شد و آرزوی تشکیل اسرائیل بزرگ، در سال 2000 از سوی ملت و ارتش و مقاومت لبنان پایان یافت و اشغالگران از خاک لبنان اخراج شدند. معادله ارتش، ملت و مقاومت سبب آزادی کشور شده و در برابر تجاوزهای صهیونیستی و تکفیری ایستاده است.

در بخش پایانی این پیام خاطرنشان شده است: عید مقاومت و آزادی یک عید ملی است که همه ملت هایی که طعم اشغالگری را چشیده اند نسبت به آن شادمان هستند. ما در برابر قهرمانان و شهدا و مجروحان و  اسیران و خانواده های فداکار مقاومت سر تعظیم فرود آورده و به آنها وعده می دهیم از دستاوردهایی که با جانفشانی محقق کردند، محافظت خواهیم کرد./980/ب902/د

ارسال نظرات