۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۴۹۹۱۰۲
حماسه ۹۶/حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی:

حضور پای صندوق‌های رأی تجدید پیمان با نظام و ولایت فقیه است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی حضور در پای صندوق‌های رأی به معنای تجدید پیمان با نظام اسلامی، تجدید پیمان با ولایت فقیه و تجدید عهد با قانون اساسی است.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، دقایقی پیش با حضور در مسجد انقلاب بجنورد رأی خود را به صندوق انداخت.

وی پس از شرکت در رأی‌گیری، با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی، اظهار کرد: اصل حضور یک تکلیف است؛ زیرا حضور در پای صندوق‌های رأی در هر سال یا هر چند سال یک بار به معنای تجدید پیمان با نظام اسلامی، تجدید پیمان با ولایت فقیه و تجدید عهد با قانون اساسی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه حضور ما در پای صندوق‌های رأی معنادار بوده و چند پیام مهم دارد، ادامه داد: یک پیام به دنیا این است که ما انقلاب کردیم و به پای آن ایستاده‌ایم، انقلاب کردیم و دست از رهبری انقلاب برنمی‌داریم و مطیع فرمان او هستیم.

وی اضافه کرد: پیام دیگر این است که ما انقلاب کردیم و دشمنان خود را آرام نمی‌گذاریم؛ به‌گونه‌ای که اگر بخواهند برای ما دردسر درست کنند ما هم آرام نخواهیم نشست.

رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی در ادامه با تأکید بر حضور باشکوه مردم در شعب اخذ رأی، اظهار کرد: حضور گسترده اقشار مختلف مردم در انتخابات پیام انقلاب و همراهی مردم را به جهان منتقل می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: همان‌طور که در 38 سال گذشته ملت ایران در انتخابات و دیگر عرصه‌های انقلابی و اسلامی حضور تعیین‌کننده‌ای داشته‌اند امروز هم در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و برای مدیریت اجرایی کشور و شوراهای اسلامی شهر و روستا تصمیم می‌گیرند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: پیام حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی اثبات ایستادگی بر روی پای خود و تعیین سرنوشت کشور با دستان خویش است.

وی با اشاره به اینکه ملت با حضور خود در پای صندوق‌های رأی پیام استکبارستیزی و استبدادستیزی را به دنیا منتقل می‌کنند، تصریح کرد: مشارکت گسترده مردم در انتخابات تأیید دوباره آنها بر راه درستی است که 38 سال پیش انتخاب کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی اظهار کرد: 29 اردیبهشت روز آزمون بزرگ سیاسی و دینی ما بوده و امیدواریم مثل بقیه آزمون‌هایی که در این 38 سال به‌خوبی از پس آن برآمده‌ایم، در این آزمون هم نمره عالی بگیریم و دشمنان را در همه اهداف ناکام بگذاریم./202/9314/ب1

ارسال نظرات