۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۴۹۹۱۳۹
حماسه ۹۶/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

حضور پرشور مردم در انتخابات مهر تأییدی بر ساختار نظام اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مشارکت حداکثری و حضور پرشور مردم در انتخابات درواقع مهر تأییدی بر ساختار نظام اسلامی و مردم‌سالاری دینی است.
حجت الاسلام خادمی - مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی امروز پس از شرکت در انتخابات، در جمع خبرنگاران، با اشاره به مشارکت گسترده مردم در انتخابات، اظهار کرد: حضور پرشور در انتخابات مهر تأییدی بر ساختار نظام اسلامی و حکومت مردم‌سالاری دینی است.

وی با اشاره به ضرورت شرکت در انتخابات، افزود: شرکت در انتخابات و حضور پرشور و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رأی سبب ایجاد یأس و ناامیدی دشمنان و سربلندی ایران اسلامی و تقویت نظام می‌شود.

حجت‌الاسلام خادمی با بیان اینکه انتخابات امروز بار دیگر قدرت ایران را به جهانیان نشان داد، اضافه کرد: ایران اسلامی به پشتوانه نیروی مردمی و انقلابی خود تاکنون در مقابل استکبار جهانی ایستاده و از این پس هم ایستادگی می‌کند.

وی تصریح کرد: حضور پرشور و حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات قطعاً دشمنان نظام و انقلاب را مأیوس و قوت قلبی برای مسؤولان خدمتگزاران نظام خواهد بود.

دبیر ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی استان خراسان شمالی افزود: امروز روز سرنوشت سازی بوده و فارغ از هر نتیجه، قطعاً این مردم هستند که با شرکت حداکثری برنده واقعی انتخابات هستند.

حجت‌الاسلام خادمی افزود: امروز ملت مسلمان ایران نشان می‌دهد که با تکیه بر قدرت لایزال الهی، پای آرمان‌های امام راحل و شهدا ایستاده و اجازه نخواهد داد بیگانه برای این کشور تصمیم‌گیری کند.

وی در ادامه با تأکید بر مشارکت آگاهانه و دقت برای انتخاب گزینه اصلح، اضافه کرد: باید در شناخت اصلح نهایت دقت را داشت و بهترین فرد را برای تصدی امور مملکتی انتخاب کرد.

حجت‌الاسلام خادمی با بیان اینکه از ویژگی‌های کاندیدای اصلح تعهد و تخصص است که هر یک از این موارد مکمل دیگری است، ادامه داد: همچنین رعایت حلال و حرام خداوند و تواضع و پرهیزکاری از سایر مشخصه‌های شخص اصلح است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی با بیان اینکه توجه به مشکلات جامعه یکی از مشخصه‌های شناخت کاندید اصلح است، افزود: حمایت دشمنان به نفع شخصی خاص به معنای ضعف و کج روی آن کاندیدا از مصالح و منافع نظام است./9314/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات