۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۴۹۹۸۱۹
عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق:

هدف عربستان از خریداری میلیاردها ابزار و تسلیحات نظامی نابودی اسلام است

عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق(ع) با بیان اینکه یاوه گویی های مقامات عربستان همه در راستای نابودی اسلام است، گفت: عربستان با خریداری میلیاردها ابزار و تسلیحات نظامی از آمریکا درصدد نابودی حاکمیت الهی است.
میرلوحی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مصطفی میرلوحی، عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق(ع)، یکشنبه شب در مراسمی که به همت هیأت میثاق با شهدای بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) در همین دانشگاه برگزار شد، گفت: در روزهای پایانی‌ ماه شعبان و در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان قرار داریم.

وی افزود: دو ماه رجب و شعبان بهترین ایام برای توبه و پاک شدن از گناه و آماده شدن برای ورود به ایام مبارک رمضان، ماه مهمانی خداوند بود.

حجت الاسلام میرلوحی با اشاره به اینکه انسان روزه دار در ماه مبارک رمضان مهمان الهی است، بیان داشت: قرائت قرآن و ذکر تسبیحات الهی در این ماه بسیار توصیه شده است، عبادت در ایام ماه مبارک رمضان انسان را به درجه کریم بودن می‌رساند.

عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق(ع) اضافه کرد: قیمت انسانها طبق کریم بودن و لعیم بودنشان متفاوت است، اولیا و دوستاران الهی فارغ از انجام هر گونه گناهی انسان‌هایی کریم هستند.

وی انتخابات را مهمترین امور سیاسی کشور بیان کرد و گفت: حضور میلیونی مردم در انتخابات تحسین برانگیز بود، انتخابات ایران صدا و هیاهوی سیاسی نیست بلکه یک حرکت الهی است.

حجت الاسلام میرلوحی ادامه داد: کسانی که برای رضای خدا در انتخابات شرکت و به تکلیف خود عمل کردند در محضر الهی پیروز میدان هستند.

عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق(ع) با اشاره به امضای قرارداد تسلیحاتی آمریکا و عربستان، تصریح کرد: یاوه گویی های مقامات عربستان همه در راستای نابودی اسلام است. ترامپ و عربستان امروز با ادعای دفاع از اسلام تنها هدفشان نابودی ایران، سوریه و جبهه مقاومت لبنان است.

وی افزود: عربستان امروز ادعا می‌کند که چرا ایران موشک بالستیک تولید می‌کند، این در حالی است که خود میلیاردها موشک و تسلیحات نظامی از آمریکا خریداری کرده است تا بتواند حاکمیت الهی را نابود کند.

حجت الاسلام میرلوحی حاکمیت الهی را امانت الهی دانست و گفت: حاکمان جامعه اسلامی موظف بر اطاعت از امام زمان خویش و نائبان برحق آنان هستند در این صورت است که جامعه اسلامی از توطئه‌های خبیثانه دشمنان اسلام موصون می‌ماند./813/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات