۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۵۰۱۴۶۳
در راستای تحکیم بنیان خانواده؛

همایش تبیین سبک زندگی اسلامی در زنجان برگزار شد

همایش تبیین سبک زندگی اسلامی در راستای تحکیم بنیان خانواده ها از سوی مرکز خدمات حوزه های علمیه استان زنجان و با حضور حجت الاسلام دهنوی برگزار شد.
سبک زندگی اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، همایش تبیین سبک زندگی اسلامی شامگاه یکشنبه در راستای تحکیم بنیان خانواده ها از سوی مرکز خدمات حوزه های علمیه استان زنجان با همکاری برخی از حوزه های علمیه و با حضور حجت الاسلام دهنوی و جمعی از خانواده های طلاب در محل سالن همایش های اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

بنابر این گزارش، همایش تبیین سبک زندگی اسلامی در ادامه سلسله برنامه های سازنده مرکز خدمات حوزه های علمیه استان زنجان در راستای تحکیم بنیاد خانواده طلاب است که در برخی از شهرستان های تابعه نیز برای خانواده طلاب شهرستانی برگزار شد.

یکی از مسائل نامطلوب در این همایش که در زنجان برگزار شد، عدم حضور خانواده ها و استقبال نسبتا سرد از سوی طلاب بود که گله مندی مدیر مرکز خدمات استان را نیز با ابراز اینکه ما انتظار حضور بیش از 200 نفر را داشتیم، در پی داشت که البته می توان در نگاه اول محل برگزاری همایش را که دور از دسترس همگان بود، از جمله عوامل کاهش استقبال دانست.

حجت الاسلام دهنوی با توجه به استقبال حاضران در همایش از روش پرسش و پاسخ در جلسه، به مدت 45 دقیقه سخنرانی کرده و سپس به سؤالات حضار که به صورت کتبی بود و از سوی مسؤولان برگزاری همایش جمع آوری شد، پاسخ داد.

گفتنی است، حجت الاسلام دهنوی که سخنران ویژه این همایش و کارشناس امور خانواده بود، فقدان آرامش را یکی از معضلات اصلی امروز خانواده ها دانست که راهکار دستیابی به آن، ابراز عشق و صمیمت و محبت از سوی زوجین نسبت به همدیگر است./949/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات