۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۵۰۲۰۴۱
دادستان عمومي و انقلاب قزوين:

هفته قوه قضائيه بهترین فرصت برای ارائه خدمات دستگاه قضا به مردم است

حجت الاسلام صادقي نياركي با اشاره به اقدامات دستگاه قضا در هفته قوه قضائيه، گفت: هفته قوه قضائيه فرصتی است كه خدمات دستگاه قضا را براي مردم عرضه كنيم که هر چه ارتباطمان با مردم بيشتر و مستحكم‌تر شود در رسيدن به اهداف خدمتي خويش موفق‌تر خواهيم بود.
صادقی نیارکی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوين، حجت الاسلام اسماعيل صادقي نياركي دادستان عمومي و انقلاب قزوين امروز در نشست مسؤولان قضايي استان قزوين كه در سالن جلسات شهید بهشتی برگزار شد، با اشاره به اقدامات دستگاه قضا در هفته قوه قضائيه، اظهار کرد: هفته قوه قضائيه فرصتی است كه خدمات دستگاه قضا را براي مردم عرضه كنيم که هر چه ارتباط‌مان با مردم بيشتر و مستحكم‌تر شود در رسيدن به اهداف خدمتي خويش موفق‌تر خواهيم بود.

وی در ادامه افزود: اين فرصت بهانه خوبي است تا با مأموريت‌ها آشنا شويم و با تبيين درست عملكرد و خدمات دستگاه قضا، رضايت‌مندي مردم را از دستگاه قضایی افزایش دهیم.

دادستان عمومي و انقلاب قزوين در ادامه با بیان اینکه در طول سال مردم به دستگاه قضا مراجعه مي‌كنند اضافه كرد: هفته قوه قضائيه فرصت خوبي است تا دست اندركاران دستگاه قضايي به ميان مردم بروند و از نزديك به پرسش‌هاي آنها در خصوص مسائل مختلف پاسخ دهند.

وي با اشاره به ضرورت توجه به مسائل اجتماعي و فرهنگي در برنامه‌هاي هفته قوه قضائيه افزود: ديدار با خانواده شهداء، ايثارگران، بازنشستگان و برخي از همكاراني كه به دليل بيماري پيش از موعد از قانوني از ادامه همكاري با آنها محروم شده‌ايم، از ساير برنامه‌هايي است كه انتظار مي‌رود در هفته قوه قضائيه سال جاري به طور جدي پي‌گيری شود.

حجت الاسلام صادقي نياركي در ادامه تصريح كرد: نبايد همكاران قديم را فراموش كنيم بلكه لازم است در راستاي سبك زندگي اسلامي و ايراني براي برنامه‌هاي كاري هم موضوع صله رحم را مدنظر داشته باشيم.

وي در پایان گفت: ديدارهاي مردمي يكي ديگر از برنامه‌هايی است كه با جديت بايد دنبال شود چراكه ارتباط با مردم يكي از ضرورت‎هاي كاري در دستگاه قضا است./873/۱۰۲/ب2

ارسال نظرات