۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۵۰۲۹۱۱
نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

اسلام مهم‌ترین رکن نهضت امام خمینی بود/ بازخوانی آرمان های امام، نیاز امروز جامعه

نماینده ولی فقیه در لرستان اسلام رامهم‌ترین رکن نهضت امام خمینی(ره) خواند و گفت: با مرور آرمانهای امام راحل باید در جهت حفظ نظام اسلامی گام برداشت.
امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تأکید بر ضرورت بازخوانی اهداف و آرمانهای انقلاب و امام راحل برای مردم بیان داشت: بازخوانی آرمانهای امام راحل نیاز امروز جامعه است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین هدف و آرمان امام خمینی(ره) تشکیل نظام اسلامی بوده است، افزود: امام راحل در پی حاکمیت دین خدا و اجرای دستورات الهی در جامعه بوده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان اسلام را مهم ترین رکن نهضت امام خمینی(ره) عنوان کرد و یادآور شد: امام راحل با معرفی اسلام ناب از اسلام شاهنشاهی، اسلام آمریکایی، اسلام راحت ‌طلبی، اسلام رفاه‌ طلبی پرده برداشت.

وی مهم ترین دغدغه امام راحل را دین و اسلام خواند و اظهار داشت: حمایت از محرومان و مظلومان از دیگر آرمانهای امام خمینی(ره) بود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به گفته امام راحل خدمت به محرومان را بالاترین عبادت دانست و خاطرنشان کرد: این مهم باید همواره به عنوان یک ارزش مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

آمریکا دشمن اسلام و مسلمانان است

نماینده ولی فقیه در لرستان ایستادگی در برابر استعمار و استکبار را از دیگر اهداف و آرمانهای امام خمینی(ره) عنوان کرد و گفت: امام راحل فرمودند «آمریکا شیطان بزرگ است و از آمریکا شرارت میبارد»، آمریکا هرگز قابل اعتماد نیست و امام(ره) از آمریکا و اسرائیل غاصب به‌عنوان ام‌الفساد یاد کرده است.

وی با بیان اینکه وحدت و همبستگی از دیگر آرمانهای امام خمینی(ره) است، عنوان داشت: وحدت بین اقشار جامعه حفظ شود و با توجه به تأکید امام راحل باید در جهت حفظ نظام اسلامی گام برداشت./۳۰۲/۹۴۵۹/ب۱

 

ارسال نظرات