۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۵۰۳۸۳۷
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در خبرگان:

حوادث تهران اوج حقارت و درماندگی تروریست‌ها را نشان داد

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در خبرگان گفت: اوج حقارت و خواری گروه‌های تکفیری و صهیونیستی در حوادث دیروز بود زمانی که نتوانستند در جبهه‌های جنگ جواب رزمندگان مقاومت را بدهند با ریختن خون انسان‌های بی‌گناه سعی کردند عقب‌افتادگی خود را جبران کنند.
حجت الاسلام والمسلمین شبستری

حجت‌الاسلام والمسلمین جواد مجتهد شبستری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، اظهار داشت: ابتدا باید عرض کرد که این حادثه تروریستی به شدت محکوم است و هم‌چنان که مقام معظم رهبری فرمودند این ترقه‌بازی‌ها در عزم و اراده مردم ایران در مبارزه با تروریسم و حمایت از محور مقاومت هیچ تاثیری نخواهد گذاشت.

وی افزود: این حادثه، اولین حادثه تروریستی در ایران نبوده است و مردم ایران از همان ابتدای انقلاب جنایت‌ها و ترورهای منافقین کور دل را تجربه کرده‌ و حتی در این راه 17 هزار شهید ترور تقدیم انقلاب و ایران کردند ولی با تمام این اتفاقات سر تعظیم در برابر آنان فرود نیاوردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شبستری با اشاره به حمایت‌های برخی کشورهای منطقه از گروه‌های تکفیری و صهیونیستی، ادامه داد: حادثه تروریستی تهران تقریبا یک هفته بعد از سفر ترامپ به عربستان سعودی و انتصاب مسئول جدید میز ایران در سازمان سیا گواه این ادعا است که ارتباط معناداری بین این اتفاق‌ها وجود دارد.

وی هم‌چنین خاطرنشان کرد: در ماه‌های اخیر گروه‌های تروریستی و تکفیری در جبهه‌های مختلف دچار شکست شدیدی شده و چون علت اصلی این شکست‌های خود را حمایت ایران از محور مقاومت می‌دانند کینه مردم ایران را در دل گرفته و دشمن اصلی خود را ایران معرفی می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شبستری عنوان کرد: اوج حقارت و خواری گروه‌های تکفیری و صهیونیستی در حوادث دیروز بود زمانی که نتوانستند در جبهه‌های جنگ جواب رزمندگان مقاومت را بدهند با ریختن خون انسان‌های بی‌گناه سعی کردند عقب‌افتادگی خود را جبران کنند.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان تاکید کرد: اگر مدافعین حرم و رزمندگان ما در کشورهای دیگری همچون سوریه و عراق به کمک مردم این کشورها نمی‌شتافته و در برابر تکفیری‌ها ایستادگی نمی‌کردند اکنون این حوادث به صورت متمادی و روزها در ایران تکرار می‌شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شبستری با بیان اینکه ایران محور اصلی مبارزه با تروریسم در منطقه است، تصریح کرد: از نظر جغرافیایی نیز ایران در کانون اصلی مبارزه با تروریسم در منطقه قرار دارد و در این میان آنچه که موجب امنیت کشور شده، علاوه بر هوشیاری نیروهای اطلاعاتی در کشف مکان و دستگیری تروریست‌ها ایستادگی مردم ایران و حضور مستشاری نیروهای نظامی در خارج از مرزهای کشور است.

وی بیان داشت: همه مردم ایران در برابر این حادثه ترورویستی باید از هر جناح و حزبی که باشند متحد شده و با اتحاد خود درس محکمی به این گروه‌ها بدهند و همگان باید قدردان نهادهای امنیتی کشور به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشیم که امنیت امروز ایران مرهون رشادت‌ها و ایستاد‌گی آنان است./936 / ۳۰۲/ص

ارسال نظرات