۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۵۰۴۰۵۸
نماینده مجلس:

حمله تروریست های داعش نشان دهنده بغض استکبار جهانی است

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: بی گمان حمله تروریست های داعش به مجلس شورای اسلامی که نماد جمهوریت نظام است نشان دهنده بغض استکبار جهانی و ایادی آن نسبت به مردم سالاری دینی در ایران انقلابی است.
حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی

به گزارش خبرگزاری رسا از خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در پی حادثه‌ تروریستی در روز دوازدهم ماه مبارک رمضان در تهران که به شهادت و زخمی شدن جمعی از مردم روزه دار انجامید، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه خونین تروریستی در حرم امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی که به شهادت جمعی از هموطنان و نیز همکاران عزیز در مجلس منجر شد، موجب تأثر و تألم همگان گردید، این ضایعه را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت عزیز ایران و خانواده های شهدای عزیز این حادثه، تسلیت عرض می نمایم.

بی گمان حمله تروریست های داعش به مجلس شورای اسلامی که نماد جمهوریت نظام است نشان دهنده بغض استکبار جهانی و ایادی آن نسبت به مردم سالاری دینی در ایران انقلابی است و البته همزمان ملت عزیز و سپاه پاسداران که در خط مقدم مبارزه با داعش است، هدف تحریم‌های کنگره آمریکا قرار گرفت که نشان دهنده این است که طراح اصلی این حملات آمریکا است و با داعش در یک سنگر در مقابل اسلام و ملت عزیز ایران قرار دارد و همه ادعاهای مردم سالاری و مبارزه با تروریسم و حقوق بشر توسط آمریکا دروغی بیش نیست.

بی گمان اینگونه اقدامات موجب وحدت بیشتر ملت عزیز ایران خواهد شد و عزم ما را در رسیدن به آرمان های انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی بیشتر خواهد نمود. جا دارد از همه نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی که زحمات فراوانی برای امنیت ایران اسلامی کشیده‌اند قدردانی شود./880/ 102/ص

ارسال نظرات