۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۵۰۴۵۳۷
مدیرکل اوقاف لرستان خبر داد؛

برگزاری مراسم ترتیل و جزء خوانی قرآن در ۴۶ بقعه متبرکه لرستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان از برگزاری مراسم ترتیل خوانی و جزء خوانی قرآن در ۴۶ بقعه متبرکه لرستان خبر داد و گفت: این مراسم با حضور مبلغان اعزامی تا پایان ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است.
حجت الاسلام خاکباز

حجت الاسلام مرتضی خاکباز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در جهت تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی بیان داشت: اولویت اجرای کار فرهنگی در امامزادگان در دستور کار اوقاف قرار دارد.

وی به اجرای برنامه های فرهنگی اوقاف در حسینیه ها، بقاع متبرکه، امامزادگان و مساجد اشاره و عنوان کرد: این برنامه ها در طول سال با حضور مبلغان اعزامی برگزاری می شوند.

حجت الاسلام خاکباز با بیان اینکه برنامه های اوقاف در 46 امامزاده شاخص استان لرستان برگزار می شود، افزود: در این بقاع متبرکه مبلغان در طول سال مستقر هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان یادآور شد: در استان 108 امامزاده واجب التعظیم و تکریم در وجود دارد و نزدیکترین امامزاده به امام معصوم هستند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 300 مبلغ بومی و غیر بومی در امام زادگان مشغول فعالیت تبلیغی هستند، عنوان داشت: طرح ضیفات الهی در امام زادگان با حضور این مبلغان تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

حجت الاسلام خاکباز خاطرنشان کرد: خیمه های معرفت، ترتیل خوانی و جزء خوانی با حضور مبلغان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به برگزاری 10 محفل انس با قرآن در لرستان یادآور شد: این محافل قرآنی در نیمه دوم ماه مبارک رمضان آغاز شده اند و با حضور سه تا پنج قاری مصری برگزار خواهند شد./303/9451/ب1

ارسال نظرات