۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۵۰۵۴۶۳
امام جمعه شهر اقبالیه:

عزت و اقتدار امروز نظام و انقلاب به برکت خون پاک شهدا است

حجت‌الاسلام فاطمیان با تأکید بر ضرورت ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان، گفت: عزت و اقتدار امروز نظام و انقلاب به برکت خون پاک شهدا است.
حجت الاسلام فاطمیان

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت‌الاسلام سیدمرتضی فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه در مراسم استقبال از پیکر مطهر جانباز شهید علی محمدرضایی که با حضور مسؤولان در شهر اقبالیه برگزار شد، با گرامیداشت این ایام اظهار داشت: همه مردم جامعه به شهدا مدیون بوده و هر گامی که برداشته می‌شود ارواح طیبه و آگاه شهدا نظاره‌گر هستند.

وی با اشاره به لزوم زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا افزود: نسل امروز جامعه گرچه خاطره‌ای از جنگ و دفاع مقدس جوانان این سرزمین به یاد نداشته اما زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و دلاورمردی‌های فرزندان این میهن، همواره امیدبخش مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی و الگویی در این راه بوده و هست و امروز باید راه شهدا را ادامه دهیم.

امام جمعه شهر اقبالیه ابراز کرد: در جامعه امروز هم جوانان در میدان نبرد قرار دارند و باید مسیر اصلی حیات دنیوی و اخروی خود را تعیین کنند چراکه اگر دیروز دشمن در روبه‌رو بوده امروز دشمن با سیاست‌های خرابکارانه و برنامه‌ریزی شده خود جنگ نرم علیه ملت‌های آزاده را آغاز کرده است.

حجت الاسلام فاطمیان با تأکید بر ضرورت ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان تصریح کرد: عزت و اقتدار امروز نظام و انقلاب به برکت خون پاک شهدا بوده و صیانت از آرمان‌های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امروز به‌ویژه برای نسل جوان و نوجوان امری اجنتاب‌ناپذیر است.

امام جمعه اقبالیه خاطرنشان کرد: شهدا با خون پاک خود به ایران اسلامی اقتدار بخشیدند و انقلاب اسلامی را در برابر تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن بیمه کردند

وی در پایان با بیان اینکه اگر شهدا نبودند کشور این‌گونه در بین جهانیان سربلند نبود، گفت: کشور ایران به برکت دستاوردهای دوران دفاع مقدس هم‌اکنون یکی از کشورهای مقتدر در خاورمیانه و جهان است./873/۱۰۲/ب2

 

 

ارسال نظرات