۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۲
کد خبر: ۵۰۵۷۰۷
آیت‌الله صدیقی:

قتل معصوم از آثار شوم مال حرام و رانت خواری است

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انسان حرام خوار در برابر شنیدن سخن حق کر و کور است، گفت: رانت خواری و خوردن مال حرام انسان را به قتل امام حسین(ع) نیز وادار می‌کند.
آیت الله صدیقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، در مراسمی که به مناسبت ماه مبارک رمضان و به همت هیات رزمندگان غرب تهران در مهدیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد، گفت: زیارت جامعه کبیره برای کسانی که طالب نجات و سعادت هستند مایه هدایت است.

وی افزود: انسان پای هر صحبتی که بنشیند در اصل عبادت فرد گوینده را به جای آورده است اگر سخن گوینده الهی باشد عبادت خداوند برای او ثبت می‌شود در غیر این صورت شنیدن سخن باطل مصداق پرستش شیطان است.

آیت‌الله صدیقی با تاکید بر اینکه منشا کلام باطل لقمه حرام است، بیان داشت: ضد انقلاب‌ها، فتنه گران، بیگانه پرستان مطیع امر شیطانند کسانی که به رسانه های غیر انقلابی گرایش دارند و فیلم‌هایی که بار فساد دارند را تماشا می‌کنند در اصل شیطان را به معبودی پذیرفته‌اند، بنابراین ما نباید هر سخن باطلی را گوش فرا دهیم.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: خداوند می‌فرماید: مراقب خوراک خود باشید چیزی نخورید که برای شما زیان داشته باشد، پاک تناول کنید تا بتوانید عبادت خداوند را به جای آورید؛ دلیل آن که فتنه گران در جامعه شیعی ناامنی ایجاد می‌کنند خوردن مال حرام است، رانت خواری و خوردن مال حرام انسان را به قتل امام حسین(ع) نیز وادار می‌کند زیرا شکمی که از مال حرام پر شود دیگر قادر به شنیدن سخن حق نخواهد بود.

وی امور شنیداری را غذای روح بیان کرد و گفت: انسان باید مراقب باشد که معلم و استادش چه کسانی هستند که غذای ناسالم به خورد روحش ندهند، غذای ناسالم روحی دین و ایمان انسان را به مخاطره می‌اندازد و نابود می‌کند، نتیجه بی دینی و سستی ایمان انحراف روحی، بیگانه پرستی، عدم اعتماد به نفس و ناباروی است. مردم باید مراقب باشند و توجه کنند که امروز مساله آموزش و پرورش ما سبب سعود است یا سقوط.

آیت‌الله صدیقی در تبیین اینکه کلام نورانی ائمه اطهار(ع) هدایت کننده و منشا نجات بشر از گمراهی و نادانی است، عنوان کرد: دین آرامش بخش و نابود کننده اضطراب است، امروز فضای مجازی فرهنگ ساز است بنابراین ضرورت دارد که کاربران این فضا مراقب باشند که با محتوای باطل گمراه نشوند.

امام جمعه موقت تهران گفت: اتحاد مومنان یک اصل است که باید مورد توجه قرار گیرد امروز متاسفانه دشمنان برای نابودی مسلمانان متحد و منسجم عمل می‌کنند./813/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات