۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۵۰۶۹۳۱
جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي:

حضور در راهپیمایی روز قدس صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی را نشان می دهد

جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي در بیانیه ای با دعوت مردم به حضور در راهپیمایی روز قدس، این حضور را به مثابه صيانت از آرمان هاي بلند انقلاب اسلامي برشمرد.
روز قدس

به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي با صدور اطلاعیه‌اي آحاد مردم شريف ايران را به برگزاري هر چه با شكوهتر راهپيمايي روز جهاني قدس دعوت كرد

در اين اطلاعیه خطاب به ملت مومن و انقلابي ايران آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم

"روز قدس روز اسلام است." (امام خميني(ره))

ملت بزرگ، مومن و انقلابي ايران؛ امسال در حالي به استقبال آخرين جمعه ماه مبارك رمضان و روز جهاني قدس مي رويم كه هم در سطح داخلي و هم در سطح منطقه اي و بين المللي تحولات مختلفي را تجربه كرده ايم:

در سطح داخلي آحاد مردم با حضور پرشكوه در دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري ايران، نمايش بزرگي از وحدت و انسجام ملي و ابراز وفاداري به نظام اسلامي را به تماشا نهاد و تحسين دوستان را بر انگيخت و دشمنان ايران را خشمگين و نااميد ساخت. برنامه ريزي و اجرای عملیات تروريستي 17 خرداد تهران، نتيجه اين خشم و نااميدي است كه به خیال خام خود به تنبيه ملت ايران و انتقام از آنان پرداختند. بي ترديد سيلي قدرتمندانه موشكي پاسداران غیور انقلاب اسلامی هشداري جدي به متعرضين به امنيت و آرامش جامعه ايران بود.

در سطح منطقه‌اي محور مقاومت به رهبري جمهوری اسلامی ايران دستآوردهاي بزرگي را در جنگ عليه تروريسم تكفيري خصوصا در سوريه و عراق كسب كرد و از سوي ديگر نظام سلطه به رهبري آمريكا و همكاري رژيم صهيونيستي و همپيماني جاهليت عرب به سردمداري آل سعود خائن، توطئه شیطانی را عليه امت اسلام و محور مقاومت تدارك ديده اند؛ فروش گسترده سلاح به رژيمهاي منحط و فاسد عربي، تروريست خواندن حزب الله لبنان و جنبش اسلامي حماس و اعلام تشكيل يك ائتلاف صهيونيستي، آمريكايي و عربي عليه ايران و جریان مقاومت در كنفرانس ذلت بار رياض از جمله ابعاد اين توطئه مشترك است. ادامه جنگ تحميلي آل سعود عليه مردم بي دفاع يمن و مردم مسلمان و مظلوم بحرین از مسائل مهم امروز جهان اسلام محسوب مي شود.

در سطح بين المللي نيز  نمايان شدن هر چه بيشتر دشمني هاي آمريكا با ايران اسلامي با حضور تيم جديد دولتي در كاخ سفيد از حوادث مهم است. دولت جديد آمريكا همه تعهدات خود را در توافق بين المللي برجام زير پا نهاده و ضمن تصويب تحريم هاي جديد عليه ايران، وزير خارجه اش رسما از تغيير نظام در ايران سخن مي راند.

بر اين اساس جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي ضمن گراميداشت ياد و خاطره همه مبارزان و شهداي راه آزادي فلسطين و قدس شريف و نيز شهيدان والامقام محور مقاومت، خصوصا شهداي عزيز مدافع حرم؛ از آحاد مردم دعوت مي كند با حضور گسترده، کوبنده و پرشكوه خود در راهپیمایی روز جهاني قدس بار ديگر وحدت و انسجام ملي خود را در صيانت از آرمان هاي بلند انقلاب اسلامي به نمايش بگذارند و همچون گذشته توطئه‌های دشمنان پیدا و پنهان اسلام، مسلمانان، جریان مقاومت و ایران اسلامی را با حضور خود ناکام بگذارند و نشان دهند همانگونه که امام بزرگوار و رهبر عزيز انقلاب تاكيد دارند، ملت ايران ياوراني گرامي تر و بزرگتر از مردم عصر رسول الله صلي الله عليه و آله و سلم برای اسلام هستند.

میعاد ما صبح روز جمعه دوم تيرماه 1396 برابر با  28 رمضان 1438 در تمامی شهرها و روستاهای کشور./۹۴۵۶/ ۱۰۲/ص

ارسال نظرات