۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۵۰۷۱۶۷

پیام نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی قدس

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی قدس در پیامی مردم را به حضور پرشور در این روز بزرگ دعوت کرد.
قدس

به گزارش خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در ارومیه در پیامی به مناسبت روز قدس از مردم برای حضور در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

متن پیام به این شرح است:

باسمه‌تعالی

مردم شریف  و شهیدپرور آذربایجان غربی


روز قدس تفسیر ایستادگی‌هاست. روز نا امیدی ددمنشانی است که جز خود بر کسی رحم نمی‌کنند و دنیای_اسلام را تحت سیطره خود دوست دارند.

فلسطین واژه‌ای است که انسان را به سمت مظلومیت‌ها رهنمون می‌گردد و آتش مبارزه را گرم نگه می‌دارد. فلسطین دهه‌هاست که در سایه خاموشی نهادهای به ظاهر حقوق بشری رنج مظلومیت را تحمل می‌کند.

اسرائیل شوم‌ترین کلمه ایست که ذهن را به خود مشغول می‌سازد. غصب و درنده خویی مترادف این واژه سخیف است و باید با همت امت_اسلامی همچون غده سرطانی از جان دنیای اسلام جراحی شود.

داعش حرکتی است رو به زوال که برای سرگرم ساختن امت واحده به وجود آمده بود و برای فراموش کردن آرمان فلسطین. داعش پست‌ترین وجودی است که تنها برادر کشی را در دفتر خود به یادگار گذاشت و جرأت نکرد متعرضین به خاک مسلمانان را لحظه‌ای تهدید کند چرا که در آغوش خود آنها تربیت یافته بود.

آخرین جمعه رمضان المبارک روز بزرگی است که در این روز امت واحده اسلامی با ندای امام (ره) یاد مظلومیت‌های فلسطین را گرامی می‌دارند و دشمن صهیونیستی را متوجه می‌سازند که دنیای اسلام در آینده‌ای نه چندان دور به هم خواهد پیوست و آنگاه جایی برای تنفس صهیونیست‌های کثیف وجود نخواهد داشت.

صفوف به هم پیوسته ملت در روز قدس آهنگ ماندگاری را خواهد نواخت و یکبار دیگر دنیا مات و مبهوت عظمت امت اسلامی و در رأس آنها ملت ایران اسلامی را نظاره‌گر خواهد بود.

آذربایجان غربی به‌عنوان رنگین_‌کمان قومیت‌ها و مذاهب و ادیان الهی نمادی از وحدت و ایستادگی است. روز قدس در این جغرافیا بهتر از هر جای دیگر معنا می‌گردد. مراقب باشیم و فریب حرف‌ها و تبلیغات سراسر دروغ دشمنان را نخوریم و همواره ثابت قدم بر سر عهد و پیمان خود با حضرت روح الله بایستیم و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت... العظمی امام خامنه‌ای را در هیچ عرصه‌ای تنها نگذاریم.

روز قدس با تمام خاطراتش امسال نیز منتظر قدم‌های استواری است تا #ترک_و_کرد_و_آشوری در کنار هم در این استان نوای وحدت و ایثار سر دهند و دشمن را مأیوس سازند./102/936/ب1


والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

سید مهدی قریشی

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ارومیه

ارسال نظرات