۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۵۰۷۸۱۴
امام جمعه تبریز:

دانش آموزان امیدهای آینده کشور هستند

حجت الاسلام والمسلمین آل با بیان این که دانش آموزان امیدهای آینده کشور هستند، گفت: یکی از مهمترین وظایف ما توجه به نسل جوان کشور است و بسیج دانش آموزی در این زمینه نقشی تأثیرگذار دارد.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در دیدار بسیج دانش آموزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم امروز دیدار اعضای شورای بسیج دانش آموزی استان با بیان اینکه کشور نیازمند تفکر و اندیشه بسیجی است، اظهار داشت: ترویج اندیشه بسیج در جامعه یک ضرورت انکار ناپذیر است.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های کشور را مرهون اندیشه و تفکر بسیجی هستیم،‌افزود: در هر جایی که کشور درچار مشکل شد این بسیج بود که وارد میدان شد و شرایط را سامان بخشید و دیدیم که در شرایط حساس کشور به ویژه در فتنه چگونه با حمایت از ولایت فقیه و انقلاب از آمان و اندیشه خود دفاع کردند.

امام جمعه تبریز بسیج را یادگار امام راحل دانست و گفت: عضویت و حضور در این سازمان ارزشی از همان ابتدا و دوران دانش آموزی مایه افتخار و دارای ارزش است و شاکله اندیشه انسان را استحکام می بخشد، فعالیت بسیج دانش آموزی از لحاظ تأثیرگذاری در شخصیت آینده سازان کشور دارای اهمیت است.

وی با بیان اینکه نوجوانان و جوانان امیدهای آینده کشور هستند، تصریح کرد: باید همیشه در تربیت نسل‌های آینده کشور بکوشیم، چرا که آینده ایران اسلامی از سوی نسل جوان ساخته خواهد شد و برای آنها است، بنابراین سازمان بسیج دانش آموزی می تواند در تربیت آینده سازان بسیار تأثیر گذار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب در رابطه با مقوله جوانان و اندیشه آنها، گفت: در حال حاضر در شرایط سخت فرهنگی و تقابل نرم با شدمن هستیم، دشمن امروز رویکر فرهنگی و نفوذ اعتقادی را در برنامه توطئه خود علیه نظام اسلامی طرح ریزی کرده است.

وی با تأکید بر حضور فعال بسیج در عرصه فرهنگ به ویژه در میان دانش آموزان و مدارس، ابراز داشت: نخستین هدف دشمن از این جنگ نرم همین جوانان و نوجوانان کشور هستند که می توان با فعالیت‌های به روز فرهنگی بسیج و همکاری بسیجیان دانش آموز در برابر این توطئه ها ایستاد.

نماینده ولی فقیه در آذربابجان شرقی با بیان اینکه دشمن از طریق مدگرایی، مواد مخدر، ترویج فساد و فحشا و تضعیف اعتقاد نسل جوان با آینده و مسؤولان کشور وارد میدان مبارزه شده است، خاطرنشان کرد: بهره گیری از توان بسیج در این مبارزه فرهنگی بسیار ضرورری است./203/854/ب1

ارسال نظرات