۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۵۰۹۸۰۴

نماینده آیت الله سیستانی بر حل معضل بیکاری تاکید کرد

نماینده حضرت آیت الله سیستانی خاطرنشان کرد: دولتمردان باید مشکلات فارغ التحصیلان و بیکاران را حل کنند.
حجت الاسلام سید احمد صافی نماینده حضرت آیت الله سیستانی

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید احمد صافی نماینده حضرت آیت الله سیستانی و تولیت شرعی آستان مقدس عباسی در خطبه‎های نماز جمعه این هفته که در صحن مطهر امام حسین (ع) در کربلا برگزار شد، گفت: عملیات نابودی کامل جریان تروریستی داعش در عراق در روزهای پایانی خود قرار داد.

وی افزود: مجاهدان عراقی در حال مبارزه سختی با جریان تروریستی و منحرف داعش هستند و ما از خداوند متعال پیروزی و حفظ آن‎ها از هر گونه مشکلات و خطرها را مسالت داریم.

حجت الاسلام صافی از عدم تجهیز محل برگزاری امتحانات دانش آموزان به شدت انتقاد کرد و افزود: مسؤولان آموزش و پرورش چرا مشکلات موجود در نظام آموزشی و تحصیلی را حل نمی‎کنند؟

وی ادامه داد: هر ساله فارغ التحصیلانی بسیاری از دانشگاه‎ها وارد بازار کار می‎شوند و خواهان شغل مناسب برای اداره کشورشان هستند، مسؤولان دولتی موظفند که زمینههای شغلی مناسب را برای آن‎ها فراهم کنند.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی بیکاری را از مسائل خطرناک در جامعه دانست و اظهار داشت: انسان بیکار با مشکلات شدید روانی و ناامیدی دست و پنجه نرم می‎کند. راه‎ حل‎های مختلفی برای کاهش بیکاری وجود دارد اما نیازمند برنامه ریزی و تلاش جدی مسؤولان دولتی است.

وی با انتقاد از سطح علمی ضعیف فارغ التحصیلان، بیان داشت: دولتمردان باید توجه ویژه‎ای به دانش آموزانی که مدتی برای همراهی با رزمندگان به مبارزه با جریان تروریستی داعش پرداخته‎اند و درس‎ها را رها کرده‎اند، داشته باشند./994/ب901/ف

ارسال نظرات