۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۵۱۰۰۷۷
دبیر ستاد راهیان نور استان قم خبر داد؛

اعزام ۴ هزار قمی به اردوی راهیان نور غرب کشور

دبیر ستاد راهیان نور استان قم گفت: براساس برنامه قرار است که حدود ۴ هزار نفر از استان در برنامه راهیان نور غرب شرکت کنند، شرکت در این برنامه چهار روز زمان می‌برد.
راهیان نور

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد مرکزی راهیان نور کشور، ستار احمدوند ظهر امروز با اشاره به برنامه راهیان نور غرب استان قم اظهار کرد: برنامه راهیان نور غرب از 21 تیرماه شروع می‌شود و روزانه 200 نفر از استان قم اعزام خواهند شد، براساس برنامه قرار است که حدود 4 هزار نفر از استان قم در برنامه راهیان نور غرب شرکت کنند، این برنامه چهار روز زمان می‌برد.

دبیر ستاد راهیان نور استان قم افزود: زائران راهیان نور غرب کشور از یادمان شهدای گمنام شهر مریوان، تپه الله‌اکبر و باشگاه افسران در شهر سنندج، یادمان شهدای غریب در شهر بانه و قتلگاه شهید زین الدین در شهر سردشت بازدید می‌کنند.

وی ادامه داد: سال گذشته به دلیل حمایت‌های دستگاه‌های استان قم 7 هزار نفر را از این استان به برنامه راهیان نور غرب اعزام کردیم، امسال اگر منابع لازم برای اعزام زائران از استان قم به راهیان نور غرب تامین شود، این ظرفیت وجود دارد که بیش از 4 هزار نفر را هم از استان به راهیان نور غرب اعزام کنیم.

احمدوند با اشاره به اماکن اسکان زائران راهیان نور غرب استان قم اظهار کرد: برای این زائران سه محل اسکان در نظرگرفته شده است، آن‌ها سه شب را در برنامه راهیان نور غرب اسکان دارند.

دبیر ستاد راهیان نور استان قم در پایان خاطرنشان کرد: مردم استان قم استقبال خوبی را از شرکت در برنامه‌های راهیان نور غرب داشتند و آن‌ها علاقه مند هستند که از مقاتل شهدا و یادمان‌های دفاع مقدس در غرب کشور بازدید کنند./۸۷۲/د۱۰۲/ی

ارسال نظرات