۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۵۱۰۶۷۳
حجت الاسلام ارباب سلیمانی مطرح کرد؛

ضرورت بهره گیری از روش های تبلیغی و اقناعی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد با تاکید به اینکه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باید در طول سال و به صورت مستمر از سوی مردم و مسؤولان پیگیری شود، گفت: برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باید از روشهای تبلیغی و اقناعی استفاده کرد.
حجت الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی

حجت الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، گفت: حجاب از ضروریان دین اسلام است.

وی با بیان اینکه مردم ایران پیش از ظهور اسلام دارای حجاب و پوشش شایسته‌ای بودند، ابراز کرد: نوع پوشش و حجاب زنان و مردان ایرانی قبل از ظهور اسلام نشان دهنده اعتقادات و باورهای متعالی مردم به امر پوشش بوده که با ورود اسلام این مهم تقویت شد.

ریيس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه كرامت حجاب و عفاف را یک ارزش اسلامی ایرانی بیان کرد و گفت: ما به عنوان یک مسلمان ایرانی باید با عزمی راسخ از ارزش‌ها و باورهای خودمان صیانت و پاسداری کنیم.

دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد با اشاره به فعالیتهای مساجد در هفته عفاف و حجاب، تصریح کرد: در این ایام مبلغان و روحانیان با حضور در مساجد به تبیین و تحلیل فلسفه حجاب پرداخته و با روشهای اقناعی مخاطبان را به این نتیجه مطلوب که حجاب مصونیت است نه محدودیت، سوق می‌دهند.

حجت الاسلام ارباب سلیمانی با تاکید براینکه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باید در طول سال و به صورت مستمر از سوی مردم و مسؤولان پیگیری شود، خاطرنشان کرد: نامگذاری هفته عفاف و حجاب نمادین بوده و باید این امر در طول سال به صورت تدریجی و پیوسته فرهنگ سازی شود./302/813/ب1

ارسال نظرات