۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۵۱۰۸۲۹
رییس جنبش اصلاح و وحدت:

ایران پیشگام وحدت اسلامی است

یکی از روحانیان اهل تسنن لبنان اظهار داشت که جمهوری اسلامی ایران پیشگام وحدت اسلامی به شمار می ‌آید.
شیخ ماهر عبدالرزاق رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر عبدالرزاق رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان در دیدار جمعی از روحانیان شیعه و سنی خراسان شمالی که در سفارت ایران در بیروت برگزار شد، از اقدامات ایران در دفاع از حق و مقاومت و شکست پروژه های آمریکایی ـ صهیونیستی ـ تکفیری تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود که حمایت های مادی و معنوی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران از لبنان و سوریه و عراق و فلسطین عامل اساسی پیروزی ها به شمار می آید.

این روحانی اهل تسنن آزادی موصل از لوث تروریست ها را تبریک گفت و تصریح کرد: این پیروزی را متعلق به همه اعراب و مسلمانان و جمهوری اسلامی ایران می دانیم زیرا این کشور نقش مهمی در تحقق آن داشت. 

شیخ ماهر عبدالرزاق با اشاره به اهمیت حفظ وحدت اسلامی جهت مقابله با چالش ها و ناکام ساخن پروژه های فتنه و تکفیر خاطرنشان ساخت: جمهوری اسلامی ایران پیشگام وحدت اسلامی است و از همه کشورهای عربی و اسلامی می خواهیم به پروژه وحدت اسلامی بپیوندند.

وی ادامه داد: امروزه در برابر دو پروژه وحدت اسلامی که محور مقاومت را میان خود قرار داده است با پروژه آمریکایی، صهیونیستی و تکفیری قرار داریم و از همگان می خواهیم در جمع پروژه وحدت مقاوم قرار گیرند.

رییس جنبش اصلاح و وحدت از عملیات نظامی ارتش لبنان علیه تروریست ها در عرسال ابراز خرسندی کرد و گفت: این مساله نشان می دهد که ارتش توانایی شکست تروریسم را دارد و هیچ سرپوش سیاسی برای تکفیری وجود نخواهد داشت. از نیروهای مقاومت و ارتش می خواهیم به این عملیات تا آزادی کامل لبنان از لوث تروریست ها ادامه دهند.

وی در پایان بیان داشت: ما به حمایت از ارتش و مقاومت ادامه داده و از دولت لبنان می خواهیم واقع گرا باشد و با دولت سوریه درباره آوارگان این کشور هماهنگی های لازم را انجام دهد./980/ب902/د

ارسال نظرات