۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۵۱۱۶۶۶
مدیر حوزه علمیه لرستان:

تبلیغ طلاب امری مهم در مقابله با انحرافات اجتماعی و اخلاقی است

مدیر حوزه های علمیه لرستان بر ضرورت فالیت تبلیغی طلاب و مبلغان برای ارتقای اخلاق جامعه تأکید کرد و گفت: تبلیغ به موقع و مؤثر امری مهم برای مقابله با آسیب های اجتماعی و انحرافات اخلاقی است.
تبلیغ

حجت الاسلام علی میناپور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برگزاری طرح میثاق طلبگی، بیان داشت: این طرح با حضور پذیرفته شدگان در آزمون کتبی و مصاحبه ورودی حوزه در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه دوره میثاق طلبگی به مدت ۱۰ روز پایان می یابد، افزود: شرکت کنندگان پس از پایان برگزاری این دوره در دوره 20 روزه آموزشی شرکت می کنند.

مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به آمادگی حوزه های علمیه برادران لرستان در جهت پذیرش بیش از 270 طلبه نو ورود خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان در 14 مدرسه علمیه استان به تحصیل مشغول می شوند.

وی هدف از برگزاری این دوره ها را ارتقای سطح اخلاق و تهذیب نفس پذیرفته شدگان عنوان کرد و گفت: در قالب برگزاری دوره های آموزشی تلاش می شود طلاب نو ورود با فضای حوزه و دروس ابتدایی آشنا شوند.

حجت الاسلام میناپور کیفی سازی آموزشی و اخلاقی در حوزه ها و جلوگیری از ریزش را از دیگر اهداف برگزاری این دوره های آموزشی عنوان کرد.

وی طلاب را سربازان امام زمان(عج) خواند و گفت: برگزاری دوره میثاق طلبگی فرصتی برای پیمان بستن طلاب جوان با امام زمان(عج) است.

مدیر حوزه های علمیه لرستان داشتن انگیزه، روحیه جهادی و انقلابی و توسل به امام عصر(عج) را از عوامل اثرگذار در موفقیت طلاب عنوان کرد.

وی اظهار داشت: طلاب با انجام رسالت تبلیغی خویش و نهادینه سازی ارزشهای دینی جلوی رواج آسیبهای اجتماعی را می گیرند./۳۰۲/۹۴۵۹/ب۱

ارسال نظرات