۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۵۱۲۱۶۴
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان بوشهر خبر داد؛

تحصیل بیش از ۴۰۰ طلبه بوشهری در سال تحصیلی جدید

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: پیش بینی می شود بیش از ۴۰۰ طلبه خواهر جدیدالورود در سال تحصیلی ۹۶-۹۷ در مدارس علمیه خواهران استان بوشهر مشغول به تحصیل شوند.
آزمون ورودی سطح ۳ و سطح ۴ حوزه های علمیه خواهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، سکینه سالالی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اعلام نتیجه آزمون سطح 3 حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، گفت: در آزمون ورودی سطح 3 حوزه علمیه خواهران استان بوشهر 44 نفر برای مصاحبه علمی قبول شدند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: در این آزمون 20 نفر در رشته تفسیر، 12 نفر در رشته فقه و اصول و 12 نفر در رشته تاریخ اسلام تا 14 مردادماه 96 در مصاحبه حضوری شرکت می‌کنند.

سالالی خاطرنشان کرد: طلاب و دانشجویان خواهری که در مصاحبه علمی پذیرفته شوند در موسسه آموزش عالی معصومیه بوشهر ادامه تحصیل می دهند.

وی اظهار داشت: مصاحبه ورودی طلاب سطح 2 حوزه‌های علمیه خواهران استان بوشهر از 5 تیرماه تا 5 مردادماه در مدارس علمیه خواهران در سراسر استان در حال برگزاری است.

سالالی افزود: پیش بینی می شود بیش از 400 طلبه خواهر جدیدالورود در سال تحصیلی 96-97 در مدارس علمیه خواهران استان بوشهر مشغول به تحصیل شوند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان بوشهر بیان داشت: آزمون امتحانات پایان‌ترم طلاب خواهر بوشهری که در جامعه الزهرا قم به‌صورت غیرحضوری در حال تحصیل هستند از 17 تا 23 تیرماه در بوشهر برگزار شد.

وی گفت: ارزیابی اساتید سطح 2 برای سال تحصیلی 96-97 یک شنبه 1 مردادماه در ساختمان مدیریت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر برگزار می شود./203/846/ب1

ارسال نظرات