۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۵۱۲۳۷۷

پیام استاندار کرمان در پی استعفای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان

استاندار کرمان در پی استعفای حجت الاسلام والمسلمین جعفری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: فرهیختگان استان و دلسوزان انقلاب، رزمندگان، خانواده شهدا و سایر اقشار برآنند تا ایشان را از استعفایشان منصرف کنند.
علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان، به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان، در پی استعفای حجت الاسلام والمسلمین سیدیحیی جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان مطرح کرد: فرهیختگان استان و دلسوزان انقلاب، رزمندگان، خانواده شهدا و سایر اقشار جامعه برآنند تا ایشان را از استعفایشان منصرف کنند.
متن پیام استاندار کرمان به این شرح است:
محضر حجت الاسلام والمسلمین جعفری را از روزهای سخت مبارزات انقلابی با رژیم ستم شاهی درک کرده ام، مسجد حافظ و همراهی شهید بزرگوار شهید حسین یوسف الهی در آن پایگاه که سر منشا مبارزات بر علیه رژیم ستم شاهی مردم کرمان بود، خاطرات من از روزهای اول مبارزات را شکل می دهند.
از آن روز تاکنون کماکان به هوش و ذکاوت و روشن بینی ایشان درود می فرستم. حجت الاسلام والمسلمین جعفری در همه این سال ها بر مشی آزادگی اعتدال و مردمی بودن پای فشرده و محور وحدت همه گروهها و اقشار بوده است.
در سالهای اخیر البته بیشتر از محضرشان فیض برده ام و به شخصه وجود عزیزشان را کارگشای مشکلات و حضورشان را در وحدت و آرامش سیاسی اجتماعی استان بسیار راه گشا میدانم .
در روزهای اخیر مکررا از ایشان درخواست کردم که از استعفا منصرف شوند و در پاسخ به موضوع کبر سن و مشکلات جسمی که اذعان می کنند، مهمترین کارکرد حضور ایشان را ایجاد وحدت در بین سلایق مختلف نام برده ام.
گر چه حجت الاسلام والمسلمین جعفری استعفای خود را تنظیم و ارسال کرده است؛ ولی فرهیختگان استان و دلسوزان انقلاب، رزمندگان، خانواده شهدا و سایر اقشار استان بر آن هسند تا ایشان را منصرف کنند.
از خداوند متعال طول عمر بابرکت برای همه علمای اسلام به ویژه حجت الاسلام والمسلمین جعفری را خواستارم
./۹۷۰۹/د۱۰۱/ب۱

ارسال نظرات