۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۵۱۳۳۶۷
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

عزت و کرامت در بندگی خدا است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه عزت و کرامت در بندگی خدا است، گفت:‌ انسان‌ها بنده خدا هستند نه بنده رفاه و هوا و هوس، از این رو نباید خود را فراموش کنند.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، ‌حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد دهه کرامت در استان اظهار داشت:‌ برگزاری مراسمات مختلف در دهه کرامت ارزشمند است اما آنچه که ارزشمندتر است توجه به اهداف این مراسمات می‌باشد.

وی با بیان اینکه رسیدن به کرامت یکی از اهداف برگزاری دهه کرامت است، گفت: پیامبران الهی و ائمه اطهار انسان‌های کامل هستند و نیاز به برگزاری مراسمات و نذر و نیاز ندارند و تنها تلاش آن‌ها برای دلسوزی و نجات انسان‌ها است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود:‌ در گذشته برخی از افراد با تصورات اشتباه بر پیامبران منت می‌گذاشتند که مسلمان شده‌ایم در حالی که باید به واسطه توفیق مسلمان شدن منت بپذیرند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه عزت و کرامت در بندگی خدا است، تصریح کرد:‌ انسان‌ها بنده خدا هستند نه بنده رفاه و هوا و هوس، از این رو نباید انسان‌ها خود را فراموش کنند.

وی ادامه داد: مراسمات در این دهه ابزار است بلکه هدف اصلی رسیدن به خدا است و باید بر اساس عبودیت و بندگی خدا به کرامت برسیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: انسان‌ها به برگزاری مراسم در دهه نیاز دارند و برگزاری این مراسمات در دهه کرامت سنگ نشانه‌ای است که مردم راه را گم نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد:‌ نباید نسبت به ظلم‌ها بی تفاوت بود، کسانی که امروز در مقابل ظلم‌های استکبار بی تفاوت هستند چطوری می‌توانند شبیه به حضرت علی(ع) حضرت رضا(ع) باشند./880/پ202/ب1

ارسال نظرات