۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۵۱۴۱۴۲
آیت الله علما:

موشک های سپاه به اصل تفکر تکفیری و استکباری اصابت کرد

آیت الله علما با اشاره به اینکه موشک های سپاه به اصل تفکر تکفیری و آمریکایی اصابت کرد، گفت: دشمنان از قدرت نظام اسلامی وحشت دارند زیرا نظام اسلامی توطئه ها و دسیسه های آنها را نقش بر آب می کند.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم تودیع و معارفه امام جمعه شهرستان گیلانغرب ظهر امروز با حضور آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد.

آیت الله علما در این مراسم ابراز داشت: نماز جمعه مواضع اسلامی را مشخص کرده و مایه ترس و هراس دشمنان اسلام است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: قدرت ممالک اسلامی در مواضع قاطع و با صلابت اسلام است، نماز جمعه مقر مهم فرماندهی نظام اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه مطرح کرد: در زمان جنگ تحمیلی نماز جمعه ها در تعیین سرنوشت جنگ بسیار اثرگذار و مهم بودند و نتایج عملیاتها با قدرت این فریضه الهی به نفع نظام اسلامی تغییر می یافت.

وی اظهار داشت: دشمنان از قدرت نماز جمعه و قدرت نظام اسلامی وحشت دارند زیرا نظام اسلامی توطئه ها و دسیسه های شیطانی آنها را نقش بر آب می کند، اسلام موجب قدرت پیدا کردن کشور شده است تا جایی که ابرقدرتها توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

آیت الله علما تأکید کرد: موازین اسلام با پذیرفتن ذلت در مقابل دشمنان مخالف بوده و بر مقابله با مستکبران تأکید دارد بنابراین قدرت امروز ایران و پیشرفتهای موشکی کشور نشان دهنده پایبندی به موازین اسلام است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به موشکهای پرتاب شده به سوی دیرالزور عنوان داشت: موشکها به اصل تفکر تکفیری و تفکر آمریکایی و استکباری اصابت کرد و بر ترس دشمنان از نظام اسلامی افزود.

وی در پایان مردم گیلانغرب را مردمانی ارزشی و حامی ائمه جمعه خواند و گفت: گیلانغرب دومین شهر مقاوم کشور در دفاع مقدس نام گرفت و مردم این شهر همواره پشتیبان و حامی نظام اسلامی هستند.

گفتنی است در پایان این مراسم حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری به عنوان امام جمعه جدید گیلانغرب منصوب و از زحمات حجت الاسلام محمد طه مهری تقدیر شد./8571/پ202/ب1

ارسال نظرات